به گزارش بخش خبری " رنگ " برنامه کارگاههای تخصصی این آموزشگاه بدین شرح می باشد:
موضوع کارگاه تخصصی : استراتژی طراحی یک نشانه
زمان : شهریور ماه ( سه روز )
موضوع کارگاه تخصصی : ارزیابی اولیه مشاوران تبلیغاتی ( از دید مشتری )
زمان : مرداد ماه ( به مدت دو روز )
موضوع کارگاه های تخصصی :
1 _ کسب و کار موفق
زمان : تیر ماه ( به مدت دو روز )
2 _ مارکتینگ / تبلیغات
زمان : تیر ماه ( به مدت دو روز )
موضوع کارگاه تخصصی :
1 _ ساخت و تولید وب سایت های دینامیک .
آموزش شیوه ایجاد بانک های اطلاعاتی ، درج ، حذف و تغییر اطلاعات و تولید صفحات مبتنی بر آن ، جستجو و مرتب سازی اطلاعات ، حفاظت از صفحات سایت و تولید صفحات مدیریت محتوای سایت .
زمان : مرداد ماه ( به مدت دو روز )
2 _ کاربردهای ACTION SCRIPT در FLASH .
زمان : مرداد ماه ( به مدت دو روز )
موضوع کارگاه های تخصصی :
1 _ طراحی بسته بندی
مرور بسته بندی های طراحی شده توسط استاد ، بررسی تاریخچه بسته بندی ، طراحی بسته بندی شامل : شناخت ساختار هندسی و ساخت ماکت ، گرافیک بسته بندی همراه با طراحی نام تجاری و آشنایی با اطلاعات مندرج بر روی بسته بندی .
زمان : تیرماه ( به مدت سه روز )
2 _ طراحی هویت بصری (C I)
مرور آثار طراحی هویت بصری استاد ، بررسی طراحی های هویت بصری توسط طراحان بزرگ جهان ، ارایه و بررسی قواعد هویت بصری در چار چوب
پروژه عملی در کلاس .
زمان : تیرماه ( به مدت سه روز )
موضوع کارگاه تخصصی : فانتزی / تصویر سازی / تبلیغات
خلق یک کاراکتر فانتزی در یک سفارش گرافیکی _ تبلیغاتی و گسترش ویژگی های آن برای دستیابی به یک نماد برای یک " برند " .
زمان : تیر ماه ( به مدت سه روز )
موضوع کارگاه تخصصی :گرافیک در محیط دیجیتال این کارگاه هنرجویان را با شیوه های حرفه ای اجرا ، گرافیک در محیط دیجیتال و به کار گیری نرم افزار وابسته و ارتباط میان آنها آشنا می کند .زمان : تیرماه ( به مدت سه روز )
موضوع کارگاه تخصصی : هماهنگی موضوع و اثر
در این کارگاه تلاش می شود تا ضمن تقویت حس هاس پنج گانه و هماهنگ کردن آنها در مسیر خلق اثر گرافیکی ، هنرجو با فضا و آتمسفر موجود در کار آشنا شود . تا پیش از آنکه رسم کند فکر کرده و به هماهنگی میان طراحی ، موضوع و احساس شخصی برسد .
زمان : شهریور ماه ( به مدت سه روز )
موضوع کارگاه تخصصی : خلاقیت در تبلیغات
این کارگاه با هدف آشنایی طراحان و فارغ التحصیلان رشته گرافیک با حوزه کاری تبلیغات و نیز انگیزش خلاقیت در آنان سعی می شود تا از طریق فعال نمودن ذهن هنرجویان ، آشنایی با ویژگیها و شیوه های گوناگون خلاقیت ، فعالیت های تبلیغاتی و مسیرهای آن ، ساختار و مراحل مختلف پروژه های تبلیغاتی و چگونگی بکارگیری خلاقیت در تبلیغات ، امکانی برای جذب آنان در بخش تبلیغات تجاری فراهم شود .
زمان : مرداد ماه ( به مدت سه روز )
موضوع کارگاه تخصصی : آشنایی با AJAX
مجموعه کارگاه های فناوری های نسل دوم برای طراحان و توسعه دهندگانوب
زمان : تیر ماه ( به مدت دو روز )