فراخوان کتاب ۵ : گزیده آثار نسل پنجم طراحان گرافیک ایران


به همت رضا عابدینی آثار نسل پنجم طراحان گرافیک ایران در حال جمع آوری است تا در کتابی به همین نام چاپ و منتشر شود.
در فراخوان جمع آوری آثار برای این کتاب آمده است : " به پشتوانه تجربیات مثبت و منفی دو دهه گذشته پس از انقلاب نسل جدیدی از طراحان گرافیک (نسل پنجم) درحال شکل گیری است که با بررسی توانایی ها ، رویکردها و نگاه ویژه آنان می توان به ویژگی ها و تعاریف واحدی برای طراحان این نسل رسید.
با توجه به آنچه گفته شد پرداختن به آثار این طراحان ضروری به نظر می رسد ، به همین جهت کتاب گزیده آثار نسل پنجم طراحان گرافیک ایران در دفتر طراحی رضا عابدینی در دست تهیه و تالیف است.
اگرچه قرار داشتن در یک گروه سنی معیار دقیقی برای تعریف یک نسل نیست اما ناگزیریم شرط سنی را هم مورد توجه قرار دهیم. لذا مبنای انتخاب این نسل را آن دسته از متولدین سالهای 1350 به بعد قرار دادیم که اکنون در حوزه طراحی گرافیک حرفه ای و تجربی مشغول به کارند."
این کتاب که توسط موسسه فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر منتشر خواهد شد ، به صورت دوزبانه ، رنگی بوده و بر اساس آثار طبقه بندی می شود و اطلاعات شخصی و زندگینامه طراحان در انتهای آن درج خواهد شد.
شرکت در این فراخوان برای تمام طراحان گرافیک اعم از دانشجویان ، طراحان حرفه ای و طراحان تجربی متولد سال 1350به بعد آزاد است و شرکت کنندگان با امضای فرم های مربوطه می توانند حضور خود را اعلام نمایند.
در فراخوان منتشر شده ، شرایط آثار اینگونه درج شده است :
1- ارسال آثار در تمام حوزه های گرافیک اعم از فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، تجاری و... آزاد است.
2- آثار می توانند مربوط به پروژه های واقعی با سفارش دهنده ، پروژه های حرفه ای ناتمام ، تجربه های شخصی ، پروژه های کلاسی و...
3- محدودیتی در نوع آثار ارسالی وجود ندارد ارسال تمام اشکال و گونه های طراحی گرافیک با توجه به شاخه های زیر آزاد است: پوستر ، کتاب ، مجله ، سیدی و نوار ، صفحه آرایی ، بروشور و... هویت سازمانی ، لوگو و... گرافیک متحرک ، مالتی مدیا ، وب سایت و ...و موارد دیگر.
4- هر شرکت کننده می تواند حداکثر 10 اثر در هر شاخه ارسال نماید.
5- تمام کارهای مربوط به یک پروژه ی هویت سازمانی ، کارهای مربوط به یک کمپین تلپبلیغاتی ، صفحات یک کتاب ، مجله یا وب سایت ، فریم های یک اثر متحرک یا مالتی مدیا را می توانید به عنوان یک اثر واحد تلقی نمایید.
مهلت ارسال آثار تا 30 تیر ماه 1385 بوده که باید به وسیله پست پیشتاز به آدرس خیابان شریعتی ، روبروی حسینیه ارشاد ، کوچه هدیه ، شماره 41 ، طبقه دوم ارسال شود.
همچنین شرایط و نحوه ارسال اطلاعات نیز بدین صورت است :
1- فایل آثار با مشخصات A4,TIFF,CMYK,350DPI و پرتره طراح با مشخصات A5,TIFF,CMYK,350DPI را بر روی سی دی به همراه فرم تکمیل شده ارسال نمایید.(ارسال نسخه کامل آثار متحرک و مولتی مدیا و وب سایت ضروری است)
2- سی دی آثار با توجه به بند 3 شرایط آثار ، شاخه بندی نموده و فایل هر اثر را در شاخه مربوط به خود ذخیره نمایید.
3- زندگینامه حرفه ای خود را شامل سوابق مهم کاری ، جوایز ، نمایشگاه ها و ...(حداکثر در 150کلمه) به همراه فرم های تکمیل شده ارسال نمایید.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44211461 و یا با نشانی iman.raad@gmail.com تماس حاصل فرمایید.

فرم ارسال اثر را می توانید از اینجا دانلود کنید

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن