اعلام اسامی نامزدهای بخش مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران


به گزارش بخش خبری "رنگ" و به نقل از ایسنا، نمایشگاه بخش مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در خانه هنرمندان ایران از امروز (جمعه) آغاز به کار کرد. هم‌چنین اسامی نامزدهای بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام شد.

 "امیر عابدی" دبیر اجرایی این بخش، گفت: در این نمایشگاه 72 قطعه عکس، 28 پوستر و 10 قطعه سردر و بیل‌بورد از تبلیغات فیلم‌های سینمای ایران در طول یک سال اخیر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این آثار از میان یک مجموعه بزرگ‌تر پس از بازبینی توسط هیات انتخاب در این نمایشگاه ارائه شده‌اند.

نمایشگاه بخش مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران جشنواره فیلم فجر با مشارکت شرکت‌های نوین تجارت پارسیان و نور نگار برپا شده است و تا پایان جشنواره ادامه دارد.

در همین حال،‌ اسامی نامزدهای بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز اعلام شد.

 در بخش پوستر جواد آتشباری برای فیلم چهارشنبه سوری، امیر شیبان خاقانی و محمدرضا شریفی‌نیا برای فیلم چه کسی امیر را کشت، بهزاد خورشیدی برای فیلم میم مثل مادر، حیدر رضایی برای فیلم حکم و حمید شریفی برای فیلم ابراهیم خلیل‌الله نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

جوایز این بخش در مراسمی که روز پانزدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 12 تا 22بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن