برگزیدگان سومین جشنواره هنر جوان معرفی شدند


به گزارش بخش خبری "رنگ" و به نقل از خبر گزاری میراث فرهنگی، برگزیدگان سومین جشنواره تجسمی هنر جوان در رشته ­های نقاشی، پوستر، خوشنویسی، کاریکاتور و تصویرسازی معرفی شدند.
محمدمهدی عسگرپور، معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم که عصر دیروز (پنج شنبه، 28 دی) در تالار اندیشه برگزار شد، بهره گیری از تجارب گذشته را بهترین راه موفقیت جوانان دانست:«اگر نارضایتی از برخی فعالیت های هنری وجود دارد، به دلیل استفاده نکردن از تجارب گذشتگان است. با برداشت از تجارب گذشتگان می­توان راه را بهتر رفت.»
او همچنین جوانان شرکت کننده در این جشنواره را هنرمندان آینده کشور عنوان کرد. حمید عجمی، رئیس جشنواره نیز در بخشی از این مراسم تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره را اقدامی موثر در برقراری ارتباط با جوانان برشمرد:«با راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره قصد داریم با جوانان در جهت شکوفایی و پیشرفت آنها ارتباط برقرار کنیم.»
 سپس برگزیدگان هریک از بخش­ها معرفی شدند.
حسین قاضیان شاهی با موضوع سیمای اسلام در جهان معاصر در بخش پوستر لوح تقدیر و دو سکه گرفت. ضمن آنکه از سجاد همتی تقدیر شد. اما در بخش دیگر پوستر با موضوع صلح سعید بهداد، بنفشه افشار جم و امیر انعامی به عنوان برگزیده شناخته شدند. بابک کاظمی نیز با هفت سکه جایزه ویژه را از آن خود کرد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن