کارگاه آموزشی طراحی پوستر


سال عزت و افتخار حسینی/ اثر: نهدی سعیدی
سال عزت و افتخار حسینی/ اثر: مهدی سعیدی
به گزارش بخش خبری "رنگ" مجتمع فرهنگی هنری مترو ، کارگاه آموزشی طراحی پوستر برگزار می‌کند.
مهدی سعیدیمدرس این کارگاه آموزشی پنج روزه است که از 24 تا 28 دی برپا خواهد بود. در فراخوان این مجتمع فرهنگی آمده است: "علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه لازم است سوابق هنری و حد اکثر پنج پرینت از نمونه آثار خود را بهمراه مشخصات و شماره تلفن ، حداکثر تا تاریخ 21 دی به دبیرخانه نمایشگاه واقع در میدان هفتم تیر ، ایستگاه مترو ، خانه فرهنگ مترو هفت تیر ارسال نمایند. توضیح اینکه حداکثر 20 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان برای حضور در این کارگاه دعوت خواهند شد. همچنین آثار برتر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه دریای سرخ ، ویژه ماه محرم در این مجتمع فرهنگی هنری ، به نمایش درخواهد آمد و در کاتالوگی با همین عنوان به چاپ خواهد رسید. نیز آثار برتر در صورت رضایت صاحبان آثار ، در زیباسازی شهر تهران مورد استفاده قرار خواهد گرفت."
مجتمع فرهنگی هنری مترو ، وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.
درباره مهدی سعیدی :
متولد 1358 تهران . عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران . مدیر هنری و طراح گرافیک در استودیوی شخصی در تهران . فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از هنرستان مالک اشتر و پس از آن رشته هنر و طراحی از انگلستان . همکاری با مراکز مختلف فرهنگی از جمله موزه هنرهای معاصر تهران ، فرهنگستان هنر ، مراکز موسیقی ، فیلم . همکاری و حضور در بیش از 58 نمایشگاه جهانی در کشورهای مختلف از جمله ایران ، سوییس ، فرانسه ، آمریکا ، لهستان ، هلند ، بلژیک ، جمهوری چک ، ژاپن ، اکراین ، مکزیک ، اسلواکی و روسیه .
برنده جایزه از جشنواره‌های مختلف نظیر : جایزه ویژه هفتمین دوسالانه جهانی پوستر مکزیک ، جایزه سوم جشنواره جهانی پوستر خارکف (اکراین) ، جایزه رییس جمهور ایالت ترانوا از سه‌سالانه جهانی پوستر اسلواکی ، نفر اول دوسالانه پوستر جهان اسلام ، دریافت بورس مطالعاتی ـ تحقیقاتی و سفر به پاریس.
تعدادی از آثار مهدی سعیدی در کتاب‌ها و مجله های معتبر در سراسر جهان منتشر شده ، از جمله کتاب گزیده آثار وی که در مرکز ژورژ پومپیدو پاریس منتشر گردید. همچنین تعدادی از آثار این هنرمند در موزه اوزاکی (ژاپن) ، موزه ورشو (لهستان) ، موزه پوستر آمستردام (هلند) ، موزه پوستر مدرن تویاما (ژاپن) ، موزه پوستر ترانوا (اسلواکی) و مرکز هنری ژورژ پمپیدو پاریس انتخاب شده است.
سعیدی دبیر نمایشگاه پوسترهای نسل پنجم بود که تابستان گذشته در مجموعه صبا برگزار شد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن