تفاوت‌هایمان را بپذیریم



ترجمه: ریحانه دقیقیان


هنر ابزار قدرتمندی برای آگاه نمودن جامعه و ایجاد تغییر در آن است. هنرمندان می‌توانند بدون استفاده حتی یک کلمه دنیا را آگاه نمایند، آموزش دهند و در آن ایجاد تغییر کنند. فراخوان تفاوت‌های خود را بپذیریم (Embracing Our Differences) از شما دعوت می‌کند تا در ساختن دنیایی که در آن تفاوت‌ها پذیرفته می‌شوند و منحصر به‌فرد بودن یک ارزش است شریک شوید.
این فراخوان با هدف استفاده از هنر به‌عنوان یک ابزار روشن‌کننده برگزار می‌شود؛ هدف، ایجاد آگاهی و ترویج ارزش تنوع و تفاوت در جامعه، داشتن آن و دوری از تنفر و پیش‌داوری در اجتماع است.
نقطه‌ی عطف این فراخوان نمایشگاهی شامل ۳۹ تصویر در ابعاد بیلورد (با عرض ۱۶ و طول ۱۲.۵ فوت) است که هنرمندان، نویسندگان و دانش‌آموزان بومی، ملی و بین‌المللی آن‌ها را خلق کرده‌اند. تصاویر این نمایشگاه برداشت شخصی هر هنرمند از موضوع «بالا بردن کیفیت زندگی به‌واسطه منحصر به‌فرد بودن» است.
اثر شما می‌تواند در هر ابعاد و هر رسانه‌ای باشد، با این وجود باید اثر دیجیتال خود (با فرمت JPG، TIFF، PDF، PSD، EPS، GIF، PNG یا AI) را با بالا ترین رزولوشن (حداقل 300 dpi) خلق/اسکن کنید. اثر دیجیتال شما باید دقیقاً به ابعاد ۳۲۵.۱۲ میلی‌متر (عرض) در ۲۲۳.۵۲ میلی متر (طول) قابل تبدیل باشد و به‌صورت افقی طراحی شود.
شرکت در این فراخوان رایگان است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. همه‌ی هنرمندان و دانش‌آموزان سراسر جهان می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار:
۴ژانویه ۲۰۱۶ (۱۴دی ماه ۱۳۹۴)

ارسال آثار به دو روش:
برای ارسال آثار به‌صورت آنلاین در این لینک اکانت بسازید آثار خود را آپلود کنید.
برای ارسال از طریق پست فرم را از این لینک  بگیرید و پس از پرینت و تکمیل به همراه آثار خود به آدرس زیر پست نمایید:
Embracing Our Differences, PO Box 4177, Sarasota, FL 34230-4177 USA

بسته‌ی پستی شما باید شامل فرم امضا شده، یک نسخه‌ی دیجیتال (با مشخصاتی که در بالا اشاره شد) و یک نسخه پرینت رنگی از اثر و توضیحی از جانب هنرمند باشد.

جوایز
در مجموع ۳۰۰۰ دلار آمریکا بین برندگان تقسیم می‌شود: به هر یک از برندگان بهترین اثر بزرگ‌سال، بهترین اثر دانش‌آموزی و اثر منتخب مردمی ۱۰۰۰ دلار تعلق می‌گیرد. گروه داوران بهترین آثار را برمی‌گزینند و انتخاب اثر مردمی به عهده‌ی بازدیدکنندگان نمایشگاه است.
این نمایشگاه هر سال، در ماه آوریل و مه در شمال فلوریدا (در ایالات متحده) برپا می‌شود.




منبع

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن