نخستین جشنواره‌ی عکس و پوستر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود


به گزارش بخش خبری "رنگ" و به نقل از ایسنا، نخستین جشنواره‌ی عکس و پوستر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کریمی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره گفت: "این جشنواره در راستای اهداف و برنامه‌های مصوب ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور تجلیل از آثار و فعالیتهای فرهنگی و تبلیغات انجام شده وانعکاس آثار و لحظات پرشور و هیجان روزهای فجر انقلاب اسلامی به نمایش درمی‌اید.

وی با بیان این که این جشنواره در دو بخش "نمایشگاهی" و "ارزیابی آثار" برگزار می‌شود، افزود: در بخش نمایشگاهی مجموعه‌ای ازآثار طراحی شده گرافیکی به صورت پوستر در ایام دهه‌های فجر سالهای گذشته و نیزعکسهای منتخب عکاسان از لحاظ پرشور پیروزی انقلاب اسلامی و موضوعاتی همچون راهپیمایی‌ها،‌اعتصابات، درگیری‌های شهری، استقبال از حضرت امام خمینی (ره)،‌ تسخیر لانه جاسوسی و … به نمایش در خواهد آمد.

کریمی افزود: در بخش ارزیابی آثار نیز آثار ارسالی به صورت جداگانه توسط گروه داوری ارزیابی و به برگزیدگان در هر گروه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

طبق این اعلام؛ هم اکنون فعالیت‌های دبیرخانه‌ای دو دریافت آثار جشنواره در دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است.

لینک به منبع

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن