مهلت ارائه طرح برای طراحی پوستر جشنواره فجر تمدید شد


به گزارش بخش خبری "رنگ" و به نقل از خبرگزاری ایکنا، مدیریت دفتر پژوهش و انتشارات مرکز هنرهای نمایشی مهلت ارائه طرح برای طراحی پوستر جشنواره فجر را تا 25 آذر ماه تمدید کرد.

روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، ضمن اعلام این خبر گفت: این تمدید به دلیل احترام به طراحان و ارائه فرصت بیشتر برای طراحی‌های بهتر و در نتیجه انتخاب بهتر برای پوستر بزرگترین اتفاق تئاترکشور انجام پذیرفته است.

پیش از این، مدیریت دفتر پژوهش و انتشارات مرکز هنرهای نمایشی از علاقه‌مندان و طراحان دعوت به عمل آورد تا طرح ها ی خود را برای پوسترهای جشنواره های فجر و آئین های عاشورایی ارسال نمایند.

در این دعوت نامه عمومی از هنرمندان طراح و طراح گرافیک های علاقه مند به تئاتر خواسته شده بود تا با ارسال طرح های پیشنهادی خود برای جشنواره های فجر و آئین های عاشورایی تا تاریخ25 آذر ماه ، مرکز هنرهای نمایشی را در طراحی بهتر این پوسترها یاری دهند.

شایان ذکر است، هنرمندان علاقه مندان به طراحی پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، باید آثار طراحی خود را تا تاریخ 25 آذر ماه سال جاری به مدیریت پژوهش و انتشارات نمایش ارسال نمایند.

گفتنی است از آن جایی که مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در روز هجده دی ماه سال جاری برگزار می شود، این مهلت به هیچ وجه مجددا تمدید نمی شود.

علاقه مندان به طراحی پوستر این جشنواره و همچنین جشنواره تئاتر عاشورایی ، می توانند آثار خود را به آدرس تهران – خیابان حافظ – خیابان استاد شهریار- تالار وحدت – مرکز هنرهای نمایشی – مدیریت پژوهش و انتشارات نمایش ارایه کنند.

لینک به منبع

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن