فعالیت‌های آموزشی انجمن طراحان گرافیک افزایش می‌یابد


به گزارش بخش خبری "رنگ" و به نقل از خبرگزاری شهر، ابراهیم حقیقی عقیده دارد سیاستگذاری تازه‌ای برای فعالیت‌های انجمن روی نخواهد داد، و کمبود بخش‌های موجود باید برطرف شود.
ابراهیم حقیقی که در رای گیری هفته گذشته بیشترین آرا را به خود اختصاص داد گفت:  در بخش‌هایی مثل آموزش به فعالیت‌های بیشتری نیاز داریم. تعداد زیادی از دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی به خود من و دیگر طراح گرافیک‌های قدیمی مراجعه می‌کنند تا به فراگیری اصولی گرافیک بپردازند. این در حالی است که تقریباً تمام دوستان، مشغول تدریس هم هستند و بیش از این نمی‌توانند وقت خود را به آموزش اختصاص دهند.
او افزود: به همین دلیل برخی برنامه‌های آموزشی مثل برگزاری سمینارها و ورک‌شاپ‌‌هایی برای دانشجویان در نظر گرفته خواهد شد تا هنرمندان جوان بتوانند با آموزش‌های اصولی آشنا شوند و این خلاء موجود در آموزش گرافیک از بین برود.
حقیقی بخش دیگر فعالیت‌های انجمن را که در سه سال آینده به شکل جدی‌تر دنبال خواهد شد، برپایی نمایشگاه‌های بیشتر عنوان کرد و گفت: علاوه بر وظایف صنفی، فعالیت‌های فرهنگی انجمن طراحان گرافیک نیز همیشه با استقبال اعضا مواجه شده است. در این فعالیت‌ها، علاوه بر آنکه اعضای انجمن می‌توانند خودشان را بسنجند و سطح فرهنگی جامعه را هم بالا ببرند، پیوند محکم‌تری بین اعضای این صنف شکل می‌گیرد.
حقیقی با اشاره به نمایشگاهی که هم‌اکنون در خانه هنرمندان ایران از طراحی نشانه‌های اعضای انجمن طراحان گرافیک ایران برپا است، تاکید کرد: در این نمایشگاه‌ها، استعدادهای جدید کشف می‌شوند و هنرمندان جوان جرات ارائه آثار خود را پیدا می‌کنند. در همین نمایشگاه «نشانه‌ها» چند نفر از اعضای جوان انجمن وقتی آثار خود را روی دیوار دیدند، اعتمادبه‌نفس بیشتری برای ادامه کار خود پیدا کردند.
دبیر انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در پایان عنوان کرد: در کنار همه این فعالیت‌ها باید به گسترش ارتباط با کشورهای دیگر نیز اشاره کرد که هر روز گسترده‌تر می‌شوند و مراکز معتبر گرافیک جهان، هنرمندان ما را بیشتر می‌شناسند.  

لینک به منبع

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن