سومین نمایشگاه بین‌المللی پوستر لیپزیگ


سومین نمایشگاه بین‌المللی پوسترهای اجتماعی لیپزیگ با کوشش پایگاه پوستر سوشیال لیپزیگ و با حمایت دپارتمان ملی فرهنگ لیپزیگ با شرکت طراحان گرافیک از ۲۲ کشور از تاریخ ۱۳ آگوست الی ۲۵ آگوست ۲۰۱۶ در موزه ملی گالوانوتکنیک در شهر لیپزیگ آلمان در معرض دید عموم گذاشته‌شد. در این نمایشگاه ۹۶ اثر پوستر از ۷۷ هنرمند با محوریت مهمترین چالش‌های جهان امروز با عنوان «چشم‌انداز» به اکران گذاشته‌شد.
در بین صاحبان آثار منتخب نمایشگاه پوستر لیپزیگ اسامی دو طراح گرافیک از ایران، سیدمهدی موسوی و علیرضا نصرتی نیز به چشم می‌خورد.
در بیانیه‌ی این نمایشگاه آمده است:
« با قرار دادن موضوع چشم‌انداز به عنوان تم اصلی نمایشگاه ما از طراحان گرافیک جهان برای شرکت در این رویداد دعوت به عمل آورده‌ایم تا طراحان نقطه نظر شخصی خود در باره چالش‌های پیش روی بشر را با زبان تصویر به نمایش بگذارند.ما امیدوار به نشان‌دادن نادیدنی‌ها به صورت موضوعات قابل مشاهده هستیم.ما مایل به دیدن چیزهایی که به نظر نمی‌آیند هستیم.تفسیر بصری طراحان می تواند این موارد را به معرض دید همگان بیاورد. ما در حال ارسال یک سینگال بصری به جهانی عاری از جنگ،گرسنگی، خصومت، نژادپرستی و تبعیض هستیم و پوستر مثل یک فریاد بلند پیام را بهتر می رساند»
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن