گزارشی از رونمایی کتاب ایرج انواری



جمعه بیست و دوم مرداد ماه  ساعت 6 عصر از کتاب «در ستایش هفتادو دو سالگی» ایرج انواری  در  نگارخانه‌ی ویژه  با حضور   تعداد کثیری  از  شاگردان  و علاقه‌مندان او  رونمایی شد.

این کتاب در  128  صفحه و در قطع رقعی شامل زندگی‌نامه، برخی از آثار طراحی گرافیک، طراحی پارچه، نقاشی و تصویر‌سازی و نوشته‌هایی کوتاه  با عنوان  «دودلینگ» به همراه یادداشت‌هایی از  امراله فرهادی، محمد‌رضا اصلانی، بهرام کلهرنیا و امیر‌وحید سعیدی‌فرد است، که توسط سعیدی‌فرد گردآوری وطراحی شده و توسط  « نشر ویژه نگار» منتشر شده است.
در این  مراسم  علاوه بر رونمایی کتاب،  19  اثر  از آثار تصویر‌سازی و طراحی  گرافیک  انواری،  فیلم مستند  –  داستانی  40 دقیقه‌ای  از ایشان با عنوان « سایه‌ی تنهایی» ساخته‌ی سعید بهلولی نیز در 2 سالن نگارخانه‌ی ویژه  به نمایش درآمد.
پس از نمایش فیلم، امراله فرهادی از کلیه‌ی حاضران و شاگردان ایرج انواری که همواره در سال‌های سخت بیماری از ایشان مراقبت کرده‌اند تشکر کرده و از ؛ امیر‌وحید سعیدی‌فرد، ژیلا پاشایی، موسسه فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر (محمود‌رضا بهمن‌پور)، لیتوگرافی کهالی، کامران شاهرخ‌همدانی، چاپ ابیانه، صحافی بهرنگ (مهدی هاتفی)، سعید بهلولی، مسعود نجات، دکتر محسن سلیمانی، بهرام کلهرنیا و فرزاد ادیبی که در برگزاری مراسم نکوداشت، آماده‌سازی و چاپ کتاب و تهیه فیلم همکاری و حمایت کرده‌اند سپاسگزاری نمود.
در پایان مراسم که با صحبت‌های کوتاهی از عباس مشهدی‌زاده و فهیمه سوادکوهی همراه بود، ایرج انواری کتاب‌های خود را برای خریداران امضاء کرد.














زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن