گزارش نمایشگاه دانشجویان دوره‌های سازمانی مدرسه اینورس در پیک برتر


مدرسه اینورس، با تکیه بر سال‌ها تجربه در زمینه آموزش، برنامه‌ها و دوره‌های سازمانی خود را در سال 94، آغاز کرد. بسیاری از موسسات آموزشی دوره‌های سازمانی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها برگزار می‌کنند ولی معمولا نتیجه آن دوره، به شکل بیرونی نمود جدی ندارد و دست کم در زمینه های هنری، اتفاق خاصی نیفتاده است. همکاری مدرسه اینورس و مجموعه پیک برتر، یکی از برنامه‌هایی بود که به جرات می‌توان گفت حرکت بزرگی در زمینه آموزش سازمانی صورت گرفته است و پرسنل این مجموعه توانسته‌اند، به اندازه‌ای رشد کنند که در پایان دوره نمایشگاهی اختصاصا برای خروجی این دوره برپا شود.

این نمایشگاه با حضور مدیران پیک برتر، پرسنل و همکاران مدرسه اینورس برگزار شد. مدرسه اینورس و تیم ویژه آموزش سازمانی، تلاش دارند تا با ایجاد تغییر و رشد در سازمان‌ها، به مدیران و صاحبان مشاغل، در زمینه بالا‌بردن کیفیت کاری کمک کنند. نمایشگاه این دوره فقط بخشی از این موضوع را به نمایش می‌گذارد.

پرورش نیروی طراح آگاه، حرفه ای و مسلط، مهمترین دغدغه‌ی این مجموعه بود؛ چرا که طراحی گرافیک و تبلیغات در این مجموعه، بخش بزرگی از فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود که خود می تواند موجب رضایت کارفرمایان این سازمان شود. در نتیجه این موضوع از مهم‌ترین دغدغه‌های طراحی وبرنامه‌ریزی این دوره بود که مورد تاکید مدیران مجموعه پیک برتر بود.

در این دوره سعی شده است که نحوه تفکر استراتژیک و خلاقیت آموزش داده شود و آموزش تکنیک در این دوره مدنظر قرار نگرفته است. خروجی پس از برگزاری این دوره را می‌توان یک خروجی فکر شده‌، دارای فرایند استراتژیک و به همراه خلاقیت دانست و همچنین می‌توان آن را قدم بزرگتری نسبت به فرایندی که تاکنون در پیک برتر اتفاق افتاده است در نظر گرفت.

 مدرسین این دوره، علیرضا اردوبادی، شهرام سیف‌هاشمی، پرنیا پاوپر و احسان مینایی زاده بوده‌اند.
پریا جولایی‌مقدم، بنفشه گودرزی، آذر زینلی، پریسا ستاری، حمیدرضا اورعی، ماکان مدبری، شرمین جمشیدی، حمیدرضا سوسنی، مریم محمدی، پریسا صمد، سجاد حسینی، نینا شاهین نیا  ، مهدیه لشکری دانشجویان ارائه دهنده این نمایشگاه بوده اند.




















زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن