فراخوان نشان اردیبهشت منتشر خواهد شد


هیات مدیره‌ی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران شورای مشورتی متشکل از مهرداد احمدی شيخانی، مصطفی اسدالهی‌، سعيد باباوند‌، لادن رضایی‌، احسان رضوانی‌، مسعود سپهر، بهرام كلهرنيا‌، مريم كهوند‌، عليرضا يزدانی و به دبیری مریم افسر تشکیل داد.
هدف شورا برگزاری پنجمین دوره‌ی رخداد پژوهشی «نشان اردیبهشت» است.
این شورا طی سه جلسه نشست در روزهای یک‌شنبه ۲۷ دی‌ماه، ۴ و ۱۱ بهمن‌ماه به نقد و جمع‌بندی چهار دوره‌ی پیشین این رخداد و بحث و تبادل نظر در مورد نیازها و اولویت‌های کنونی حوزه و صنف طراحی گرافیک در زمینه‌ی پژوهش پرداخت.
عنوان نشان ارديبهشت دوره‌ی پنجم «مسایل و ضرورت‌های حرفه‌ای و صنفی» در نظر گرفته شد.
از آن‌جا که وظیفه‌ی اصلی انجمن صنفی طراحان گرافیک سامان‌دهی مسایل صنفی و نظام‌بخشی حرفه‌ی طراحی گرافیک است، شورای مشورتی تاکید و توجه خاصی به این بخش دارد و امیدوار است تحقیقات و پژوهش‌های همکاران و صاحب‌نظران گرامی در این بخش به افزایش کیفیت فضای صنفی و پیش‌نهادن پاسخ‌های عملی به نیازها و مسایل این حوزه منجر شود. این موضوع تمامی فرصت‌های شغلی، دغدغه‌ها، تحدیدها و چالش‌های حوزه‌ی فعالیت طراحان گرافیک را شامل می‌شود.
جلسه هيئت مديره‌ی انجمن و دبير شورای نشان ارديبهشت دوره‌ی پنجم روز يك‌شنبه بيستم بهمن ماه، ساعت ۱۶ تشكيل شد.  در این جلسه متنی که شورای نشان ارديبهشت تنظیم کرده بود و ديدگاه‌های متفاوت که مطرح شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. موضوع كنونی حاصل تاييد نهايی و مصوب هيئت مديره است که به زودی متن و جزئیات فراخوان نیز اعلام خواهد شد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن