اشتفان بوندی در ايران


اشتفان بوندی -طراح برجسته‌ی سوئيسی- به دعوت لادن رضائی و ايرج ميرزاعليخانی به ايران می‌آيد.
با همكای سفارت سوئيس در ايران و موزه‌ی هنرهای دينی امام علی(ع)، نمايشگاه اختصاصی از آثار بوندی برپا می‌شود. برگزاری یک كارگاه آموزشی هم در برنامه سفر او به ایران قرار دارد.
اشتفان بوندی در پوسترهايش ايده‌های نو و نامتعارف را با سنت معقول و منطی سوئيسی در هم می‌آميزد. او به‌عنوان طراح و نيز عضو هيئت داوران در دوسالانه‌های متعدد بين‌المللی حضور داشته و بارها موفق به كسب جايزه‌ی نخست شده است. بوندی همچنين برنده‌ی ICOGRADA Excellence Award از دوسالانه‌ی «پوستر ورشو» و بارها برنده‌ی «جايزه‌ی پوستر سوئيس» بوده است.
مجموعه‌ای از پوسترهای این طراح سوئیسی از دوم تا بیستم بهمن‌ماه ۱۳۹۴در «موزه‌ی هنرهای دينی امام علی (ع)» در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
مراسم گشايش نمايشگاه روز جمعه دوم بهمن، ساعت ۴ بعد از ظهر در موزه‌ی امام علی (ع) خواهد بود. همچنين بوندی روز شنبه ۳ بهمن ساعت ۱۰ صبح در نشستی در موزه‌ی امام علی (ع) سخنرانی با موضوع  پوستر خواهد داشت. حضور در اين نشست آزاد است.
علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خيابان ولی‌عصر، بالاتر از ميرداماد، روبروی بزرگراه نيايش، بلوار اسفنديار، شماره‌ی ۳۵ مراجعه کنند.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن