دعوت از علاقمندان، دانشجویان و متخصصین تبلیغات



دوره طراحی آگهی تبلیغاتی، نخستین دوره بلند مدت مدرسه اینورس بود. این دوره از سال ۱۳۹۰ شروع شد و هر سال در دوره بعدی، بخش هایی به آن اضافه می‌شد. علاوه بر این، با توجه به وجود گرایش «تبلیغاتی بودن» این دوره، بازار کار و درخواست زیادی برای استخدام دانشجویان آن در شرکت‌ها وجود دارد. هم اکنون پس از سه دوره برگزاری این دوره و در آستانه برگزاری چهارمین دوره، برخی دانشجویان موفق، در بهترین آژانس‌های تبلیغاتی مشغول به فعالیت هستند.

دانشجویان در این دوره با آموزش‌های مختلف از جمله مباحث آکادمیک هنری، مباحث نرم‌افزاری و اجرایی، علوم و مباحث تبلیغاتی بر روی پروژه‌هایی مشخص در طول ترم فعالیت می‌کنند و پروژه نهایی را در حضور کارفرمایان و مدیران شرکت‌ها ارائه می‌نمایند.
در این دوره پنج مدرس حضور داشتند و طراح این دوره، علیرضا اردوبادی و مدرسین اصلی این دوره نیز شهرام سیف هاشمی و رضا واحدی هستند.

اسامی دانشجویانی که آثار آنان (به‌صورت کار گروهی) به نمایش در خواهد آمد بدین شرح است: محسن یوسفی، سعید بساطی، مهنام قربانی، آفرین مهدیان، ترانه ملک، ساشا قره باغیان، فاطمه جوانمردی، یاسمن سیف، محسن فاطمیان، بهرنگ عبدی، نجمه وصفی نژاد، سروش طلایی، راحله موسوی، سپیده مقصودی، عاطفه صوباتی

این پروژه‌ها برای شرکت‌های بیمه ما، گروه صنعتی گلرنگ، شرکت پارس کرپ، عطر بیک، هواپیمایی ماهان و شکلات پارمیدا طراحی شده‌اند.
 
افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ جمعه ۱۰ مهر ساعت ۳ تا ۹ خواهد بود. نمایشگاه تا تاریخ یکشنبه ۱۲ مهر از ساعت ۴ تا ۸ دایر است.

محل برگزاری نمایشگاه : بلوار آفریقا، بالاتر از بلوار اسفندیار، خیابان سایه، پلاک ۲۰

بدون شک نیاز به طراحان با مهارت اجرایی بالا، یکی از نیازهای اصلی بازار تبلیغاتی حال حاضر ایران است که مدرسه اینورس تا کنون توانسته بخش بسیار جزئی از آن را پوشش دهد چرا که نیاز به این افراد بسیار زیاد بوده و ظرفیت اینورس نیز تا کنون بسیار محدود بوده که البته هم اکنون افزایش یافته است.

از آن‌جایی که از پایان سال ۱۳۹۳ تمام دوره‌های اینورس، به رشته‌های ترمیک و آکادمیک تبدیل شده‌اند، این دوره نیز از این رویکرد مستثنی نبوده و حالا با بیش از ۵۰۰ ساعت درسی در این رشته، مدرسه اینورس آمادگی پذیرش دانشجو در این زمینه را داراست.

لذا به اطلاع می‌‌رساند، جلسه معرفی رشته طراحی آگهی تبلیغاتی در تاریخ دوشنبه ۱۳ مهر، ساعت ۶ عصر در محل مدرسه اینورس با حضور برخی مدرسین این رشته برگزار می‌شود. در صورت تمایل به شرکت در این جلسه و آشنایی کامل با این دوره، خواهشمند است صندلی خود را رزرو نمایید. جهت رزرو صندلی با شماره ۲۲۰۴۷۷۲۴  تماس حاصل نمایید.

همچنین آثار دانشجویان دوره دوم و سوم این دوره از تاریخ جمعه ۱۰ مهر لغایت یکشنبه ۱۲ مهر در مدرسه اینورس به نمایش عموم گذاشته می شود. به شما پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با خروجی این دوره و قبل از جلسه معارفه در نمایشگاه شرکت نمایید. نمایشگاه در روز افتتاحیه (جمعه 10 مهر) از ساعت 3 تا 9 شب و در باقی روزها از ساعت ۴ تا ۸ شب برای بازدید متخصصین، دانشجویان و علاقمندان باز است.
آدرس مدرسه اینورس جهت بازدید از نمایشگاه: بلوار آفریقا، بالاتر از بلوار اسفندیار، خیابان سایه، پلاک ۲۰، درب سمت چپ

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن