آخرین مهلت فراخوان طراحی دفترچه‌های درمانی


در پی اعلام فراخوان سازمان تامین اجتماعی ۱۲شهریور ماه،  آخرین مهلت برای ارسال آثار گرافیکی هنرمندان اعلام شده است.  این تاریخ معیار شرکت در کارگاه طراحی جلد دفترچه درمان است و تمدید نخواهد شد. این فراخوان توسط ادارۀ کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام شده است. هدف از فراخوان این است که با بهره‌مندی از خلاقیت‌ها و ایده‌های نو که با مشارکت فعالان عرصۀ گرافیک به ثمر خواهد نشست، طرح جدیدی برای دفترچه‌های درمان پیدا کند.
به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شرکت «فرهنگ فیلم تهران» مجری برگزاری این کارگاه خواهد بود. کارگاه طی روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه سال جاری، زیر نظر «ابراهیم حقیقی» اجرا خواهد شد.
 علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه حداکثر 5 نمونه از آثار گرافیکی خود را در قطع  ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل  و با فرمت JPEG  همراه با شرح حال، نشانی و تلفن تماس،  تا تاریخ ۱۲ شهریور به پست الکترونیک
workshop94@farhangfestival.com  ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۶ و ۸۸۶۶۵۵۲۵  تماس بگیرند یا به سایت www.farhangfestival.com مراجعه کنند.                                       
گفتنی است سازمان تامین اجتماعی به شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهینامه حضور و به بهترین طرح نیز جایزه نفیسی اهداء خواهد کرد.                                                    
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن