اعلام اسامی منتخب نمایشگاه پوستر ترناوا




سه سالانه بین‌المللی پوستر تراناوا توسط گالری «جان کانیورک» و با همکاری «گروه اجرایی نمایشگاه سه‌سالانه‌ی پوستر تراناوا»، «انجمن طراحان پوستر»، «مرکز طراحی اسلواکی در براتیسلاوا»، «آکادامی طراحی و هنرهای زیبا براتیسلاوا» و «موزه‌ی غربی اسلواکی» در «تراوانا» برگزار می‌شود.
برگزارکنندگان این رویداد تلاش می‌کنند با تکیه براعتبار ۲۳ ساله آن، از ارزش‌های سنتی پذیرفته و مورد احترام جامعه بین‌المللی طراحی‌گرافیک حمایت کنند. آن‌ها همچنین می‌خواهند نوآوری را که ویژگی بارز گرافیک امروز دنیاست بازتاب دهند.
در این دوره بیش از ۴۰۰۰ اثر از نقاط مختلف جهان برای شرکت در این سه‌سالانه جهانی ارسال شده بود که در نهایت هیات داوران ۳۷۰ پوستر را از میان آثار ارسالی شایسته‌ی حضور در نمایشگاه تشخیص داد.
نمایشگاه آثار منتخب سه سالانه بین المللی پوستر ترناوا از ماه سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۵ در کشور اسلوواکی برگزار خواهد شد و در طول برگزاری نمایشگاه برگزیدگان اصلی معرفی خواهند شد.
در میان اسامی صاحبان آثار منتخب، نام ۲۳ طراح گرافیک ایرانی نیز به چشم می‌خورد که عبارتند از:
در بخش پوسترهای تبلیغاتی: فرشاد عیسی‌پور، وحید حسین‌خانی، سعید مزینانی، راحله مشکات، حسین محمد‌ی‌وحیدی، مهدی سعیدی
در بخش پوسترهای فرهنگی: مهدی مهدیان، سیدمهدی موسوی، پیمان عرفانیا، مهدی دوائی، محمدحسین غیاثوند، زهرا خادم شریعت، محبوبه شیخی، مهدی گودرزی، حسین محمد‌ی‌وحیدی
در بخش پوسترهای تجربی: علیرضا نصرتی، کاوه پژوهان، (مریم خالقی‌یزدی و رامین پهلوان‌حسینی با یک اثر مشترک)
و در بخش آثار دانشجوئی: احسان قاسم‌نیا، مینا حسینی، موسی رضائی، سمیه سلطانیان، منصوره انصاری، فاطمه محمدی
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن