ورکشاپ امیرحسین قوچی‌بیک برگزار شد


یکشنبه بیستم اردیبهشت، کارگاهی با عنوان «مقابله با خشونت خانگی» از طرف سازمان بهزیستی استان قزوین در محل سالن اجتماعات اداره تعاون استان برگزار شد.
این کارگاه با حضور دانشجویان و با حضور امیر حسین قوچی‌بیک برگزار شد. در ابتدای این کارگاه امیر‌حسین قوچی‌بیک در گفتگویی به شیوه‌های کاری خود پرداخت.
وی آثار خود را به دو بخش تقسیم کرد و گفت: در دوره‌ای تلاشم این بود که همه چیز بر اساس طراحی‌های دستی باشد تا بتوانم توانایی‌های خود را نشان دهم و پس از آن آثارم معماری‌گونه شد.
در ادامه این ورکشاپ یک روزه بخشی از آثار وی برای شرکت‌کنندگان نمایش داده شد و سپس آن‌ها سعی کردند در مورد موضوع مطرح شده ایده‌پردازی و سپس ایده‌های خود را با راهنمایی مدرس، اجرایی کنند.

قوچی‌بیک در طول زمان برگزاری نکات لازم را به شرکت‌کنندگان یادآور شد و تاکید کرد عجله‌ای برای پایان کار نیست و ترجیح می‌دهد دانشجویان روی ایده‌پردازی متمرکز شوند.
لازم به ذکر است در این رویداد معاون پیشگیری سازمان بهزیستی هم چند دقیقه‌ای در کنار دانشجویان حاضر شد و در صحبت‌های کوتاهی درباره این کارگاه گفت: «امیدوارم همه فکر نکنند که خشونت فقط کتک زدن است! این موضوع و مقابله با آن یکی از اولویت‌های سازمان ماست و از شما انتظار داریم آن‌ را جزو دغدغه‌های اجتماعی خود قرار دهید و به هدف نهایی برسید.»

























زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن