ثبت‌نام نشست تخصصی «کن کاتو» و «رودی باور»


انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در ادامه سلسله برنامه‌های «هفته طراحی گرافیک ۹۴» در نظر دارد  نشست تخصصی با حضور «کن کاتو» و با موضوع «برندینگ» و «رودی باور» با موضوع «بینافرهنگی» منحصرا برای اعضاء انجمن برگزار نماید.
این دو در این جلسه با تمرکز بر تجربیات حرفه‌ای خود در طی سال‌ها فعالیت در عرصه‌ی طراحی گرافیک، روند طراحی پروژه‌هایشان  را با ذکر جزییات شرح داده و به پرسش‌های تخصصی اعضا پاسخ خواهند داد.
هر دو نشست در روز جمعه مورخ ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۴ در آمفی تئاتر موزه امام علی(ع) برگزار خواهد شد.  

عضویت انجمن برای متقاضیان الزامیست و می‌بایست حداقل 4 سال سابقه کار حرفه‌ی‌ای در عرصه طراحی گرافیک داشته باشند.
همچنین تعداد شرکت‌کنندگان برای نشست «کن کاتو» ۶۰ نفر و برای نشست «رودی باور» ۲۰ نفر در نظر گرفته شده و به سبب محدودیت، کسانی که زودتر ثبت‌نام کنند در اولویت هستند.
حضور در این نشست‌ها رایگان می باشد.
متقاضیان برای ثبت‌نام می‌بایست متن ذیل را حداکثر تا پایان وقت اداری پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت به نشانی info@graphiciran.com ارسال کنند.

اینجانب ................................... به شماره عضویت ................ و شماره تلفن............................. خواهان شرکت در نشست گفت‌و‌گو با کن کاتو  هستم .


اینجانب ................................... به شماره عضویت ................ و شماره تلفن............................. خواهان شرکت در نشست گفت‌و‌گو با رودی باور  هستم .

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن