پنج طراح گرافیک ایرانی در بین منتخبین دوسالانه پوستر بولیوی



در میان راه‌یافتگان دوسالانه پوستر بولیوی نام پنج طراح گرافیک ایرانی به چشم می‌خورد.
دوسالانه پوستر بولیوی که مهمترین رویداد بین‌المللی در بولیوی و منطقه آمریکای جنوبی در زمینه طراحی و ارتباطات بصری است توسط نخستین تشکل سازمان یافته طراحان گرافیک بولیویایی سازماندهی و هر دوسال یکبار در ماه نوامبر در کشور بولیوی برگزار می‌شود.
هدف این رویداد آموزش و محک زدن جایگاه پوستر در در طول تاریخ و ایجاد یک بستر فراگیر برای پرداختن به جایگاه پوستر در طراحی گرافیک امروز جهان اعلام شده است.
در تمام طول برگزاری این دوسالانه فعالیت‌هایی چون برگزاری کنگره و سمپوزیوم بین‌المللی آموزشی در زمینه طراحی و برگزاری کارگاههای متنوع صورت می‌گیرد.
در آخرین دوسالانه که در سال ۲۰۱۳میلادی برگزار شد بیش از ۲۰۰۰طراح گرافیک حرفه ای و دانشجویان گرافیک از سرتاسر جهان در این رویداد شرکت کردند و در دوسالانه امسال نیز نزدیک به ۵۸۱۴ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شده که هیات داوران این رویداد متشکل از تیمی از طراحان مطرح جهان از جمله آلن لوکرنک از فرانسه تعداد ۳۰۰ پوستر را برای اکران نمایشگاهی انتخاب کرده‌اند که در این میان آثار پنج طراح گرافیک از ایران نیز حضور دارد.
در بخش پوسترهای فرهنگی آثار پریسا تشکری، هما دلورای و سیدمهدی موسوی و در بخش پوسترهای اجتماعی و سیاسی اثر مهدی سعیدی و در بخش پوسترهای منتشر نشده با موضوع  «فرهنگ شادی به همراه مسئولیت‌اجتماعی» اثر مریم خالقی یزدی به این رویداد راه یافته است.

لازم به ذکر است نمایشگاه این رویداد از تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ برابر با ۲۵ آبان ۹۴ برگزار خواهد شد.

اثر: هما دلورای


اثر: سید‌مهدی موسوی


اثر: مریم خالقی یزدی


اثر: پریسا تشکری


اثر: مهدی سعیدی


اثر: مریم خالقی یزدی

















زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن