بانوی بی‌نشان


بمناسبت وفات حضرت فاطمه زهرا(ص) نمایشگاه گرافیک محیطی پوستر با عنوان «بانوی بی‌نشان» در شهر جدید پردیس برگزار شد.
این نمایشگاه به کوشش کورش شریف «دبیر نمایشگاه» و با همکاری روابط‌عمومی شهرداری پردیس  از ۲۰ اسفندماه لغایت ۴ فروردین ۹۴ برپا می‌باشد.
به گفته دبیر نمایشگاه هدف از برگزاری نمایشگاه به صورت گرافیک‌محیطی که چندمین‌بار است دراین شهر برگزار می‌شود کم‌شدن فاصله هنرمند و مخاطب، زدودن آلودگی بصری از شهر و بالابردن سواد بصری مردم و تلاش برای شناساندن هنرمند به مسولین و مردم جهت سفارش‌کار به آن‌ها می‌باشد.

 او در ادامه افزود: هر ساله دوسالانه‌ها ، جشنواره‌ها ، سوگواره‌ها‌ی متعددی برپا می‌شود و نمایشگاهی در یک گالری  برگزار می‌کنند و بعد کار از روی دیوار گالری‌ها به ناکجا آباد تبعید می‌شوند و در آخر هیچ!!! پس مردم چه می‌شوند؟ مگر این آثار تولید نمی‌شوند که به نمایش در‌آورده شوند‌؟ چرا فقط در گالری‌ها به نمایش در آیند؟ به اعتقاد من این‌گونه برگزارکردن  نمایشگاه کامل‌کردن حرکت نمایشگاه‌ها، دوسالانه ها و دیگر حرکات فرهنگی این چنینی است.

شریف خاطر نشان کرد این نمایشگاه  با آثار هنرمندانی چون: حمید قربان‌پور، محمدرضا حافظی، نوشین بیجاری، سعید ولی‌نژاد، میٍثم نامدار، حمید اقدسی، علیرضا بختیاری، محمد حسین‌وحیدی، محمد تقی‌پور، علیرضا بیت‌اللهی ، نوید صالح‌فکر، احسان مرادی، پانته‌آ یزدی، محمد‌علی نوایی، علی زارعیان، پژمان ذوقی و کورش شریف برگزارشد.






زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن