آثار سه طراح ایرانی در بخش طراحی گرافیک جشنواره‌ی لاک‌پشت طلایی


سه طراح ایرانی در بخش طراحی گرافیک این رقابت حضور دارند.
پروژه‌ی لاک‌پشت طلایی شامل رقابت‌های مختلف خلاقانه با هدف شناسایی بهترین آثار و پروژه‌های هنری، برای نشان دادن زیبایی و هماهنگی در حیات وحش برگزار می‌شود. جشنواره‌ی  لاک‌پشت  طلایی همه‌ساله با ارائه‌ی بهترین آثار شرکت‌داده شده و آثار دیگر با هدف حفظ حیات وحش در شهر مسکو برگزار می‌شود. پس از اتمام نمایشگاه، آثار در قالب یک تور نمایشگاهی در سرتاسر روسیه و نیز در کشورهای دیگر به معرض دید عموم گذاشته می‌شوند.
رقابت بین‌المللی لاک‌پشت طلایی روسیه از سال ۲۰۰۶ کار خود را شروع کرده و
در چهار بخش فیلم کوتاه، هنرهای زیبا، طراحی گرافیک و عکس برگزار می‌شود.
شایان ذکر است در سال ۲۰۱۳ که نمایشگاه آثار این رقابت در خانه‌ی ملی هنرمندان روسیه برگزار شده بود، نظر بیش از ۱۲۰ هزار بازدیدکننده را به خود جلب کرد.
رقابت جهانی لاک‌پشت طلایی بزرگ‌ترین پروژه‌ی هنری- فرهنگی- علمی کشورهای عضو اکو است که همه‌ساله در کشور روسیه برگزار می‌شود.امسال نیز نمایشگاه آثار منتخب از اول مارس تا ۲۸ فوریه‌ی
۲۰۱۵ در شهر سن پترزبورگ به معرض دید گذاشته خواهد شد.
امسال در بخش طراحی گرافیک، آثار ۲۵ هنرمند از کشورهای مختلف جهت عرضه در نمایشگاه مرکزی و تور نمایشگاهی انتخاب شده که در این میان آثار صالح زنگانه، سیدمهدی موسوی و میلاد آقازاده هم دیده می‌شود.
جایزه‌ای معادل ۸۰۰۰۰ دلار آمریکا نیز به بخش طراحی گرافیک اختصاص داده شده است. این رقابت با حمایت فدراسیون ملی روسیه، وزارت فرهنگ و وزارت منابع طبیعی این کشور برگزار می‌شود.

هیئت داوران این رقابت جهانی متشکلند از:
آندره گورنوو
آندره ژاگلین
دیمیتری پریشکوو
اسامی منتخبین بخش گرافیک در وب‌سایت رقابت به این آدرس قرار داده شده است.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن