تمدید شد


مهلت ارسال آثار برای شرکت در کارگاه «زمین پاک و خط سفید» تمدید شد.
مهلت ارسال آثار هنرمندان برای شرکت در نخستین کارگاه عملی پوستر با موضوع «زمین پاک و خط سفید»  تا جمعه  14 آذرماه تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، فرزاد ادیبی که مسوولیت برگزاری این کارگاه را بر عهده دارد، با بیان این مطلب افزود: ستاد برگزاری کارگاه پوستر با موضوع زمین پاک و خط سفید در آخرین جلسه خود و با هدف ارایه فرصت بیشتر برای مشارکت هر چه گسترده‌تر هنرمندان، تصمیم بر تمدید مهلت ارسال آثار گرفت.

او ادامه داد: در حال حاضر بیش از 460 اثر از 100 هنرمند توسط دبیرخانه دریافت شده است.

ادیبی گفت: ارسال حداکثر پنج نمونه از پوسترهای طراحی شده قبلی هنرمندان در قطع 500 در 700 پیکسل با فرمت JPEG همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به پست الکترونیک cityposter93@gmail.com از مهم‌ترین شرایط ارزیابی هنرمندان برای دریافت مجوز ورود به کارگاه است.

وی با اشاره به اینکه حداکثر 25 نفر از هنرمندان واجد شرایط برای حضور در کارگاه سه روزه‌ای که در تهران برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد و هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوعات مشخص پیرامون «زمین پاک و خط سفید» پرداخته و پس از آن، پوسترهای برتر انتخاب و آثار خلق شده در نمایشگاه گروهی، به نمایش گذاشته خواهند شد.

همچنین شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهینامه حضور دریافت و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

همراه داشتن لپ تاپ در طول برگزاری کارگاه برای هر نفر الزامی است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود می‌توانند با پست الکترونیک cityposter93@gmail.com در ارتباط باشند.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن