کارگاه طراحی پوستر با حضور فرزاد ادیبی


پوستر این رویداد | اثر: علی شوقی بنام
کارگاه طراحی پوستر با موضوعات «زمین پاک» و «خط سفید» برگزار می‌شود
.

اداره کل روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، کارگاه طراحی پوستر با موضوع‌های «زمین پاک» و «خط سفید» را برای آموزش بیشتر شهروندان در مورد چگونگی برخورد با پدیده‌ی «زباله» و نیز آموزش و ترغیب شهروندان به رعایت بیشتر قانون در ترافیک برگزار می‌کند.
بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، این کارگاه به منظور بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید و نیز مشارکت هنرمندان فعال عرصه گرافیک در فرهنگ‌سازی و معرفی خدمات مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به شهروندان برگزار می‌شود.
فرزاد ادیبی، مدرس این کارگاه سه روزه است که در روزهای 26 تا28 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
علاقمندان به شرکت دراین کارگاه لازم است کارنامه‌ی هنری خود رابه انضمام شماره تلفن ثابت و همراه حداکثر در دوصفحه‌ی PDF باضافه‌ی 5 پوستر از کارهای پیشین خود را در اندازه‌ی A4 و 72 DPI تا جمعه 7 آذرماه 1393به نشانی:cityposter93@gmail.com ارسال کنند. همراه داشتن لپ‌تاپ برای حضور درکارگاه الزامی است. پس از ارزیابی آثار ارسالی، 20 نفر از هنرمندان واجد شرایط برای حضور در کارگاه سه روزه‌ای که در تهران برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.
در این کارگاه، هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوعات «زمین پاک» و «خط سفید» پرداخته و پس از آن، پوسترهای برتر انتخاب و آثار خلق شده در نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته خواهند شد و نیز کتابی از این آثار به چاپ خواهد رسید.
آثار منتخب در این کارگاه برای پاسخ به نیازهای بصری مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، کتاب و... مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همچنین شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهینامه حضور دریافت و به اثر نخست سه میلیون و پانصد هزار تومان، به اثر دوم مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان تومان و به رتبه سوم مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان تومان اهدا خواهد شد.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن