خاطره‌های اردی‌بهشت


پنجمین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران با عنوان «خاطرههای اردی‌بهشت» به مناسبت روز جهانی موزهها و با نمایش منتخبی از پوسترهای نوستالژیک موزهی گرافیک ایران که هنوز صاحب جا و مکانی نشده افتتاح شد.
در این نمایشگاه آثاری از مجید اخوان، سیمین امینیان، مصطفی اوجی، اورشانلو ، مجید بلوچ، عباس پایدار، ابراهیم حقیقی، جمال خرمی‌نژاد، علی خورشیدپور، محمدرضا دادگر، توماس رادر، نورالدین زرین‌کلک، عباس سارنج، بهزاد شیشه‌گران، قباد شیوا، عباس کیارستمی، فرشید مثقالی، پرویز محلاتی،  مهرنوش معصومیان، مرتضی ممیز ، محمد وجدانی و موسساتی چون  شرکت چهل دو، آژانس تبلیغاتی آوازه و آژانس تبلیغاتی سینا که در سه دهه‌‌ی ۴۰، ۵۰ و ۶۰ خورشیدی طراحی شدهاند به نمایش درآمده‌اند.
گفتنیست روز ۲۸ اردیبشهت روز جهانی موزه نام‌گذاری شده که در آن، رابطه و همکاری دوجانبه مردم و موزهها در سطح جهانی مورد نظر میباشد و در این روز در همهی کشورهای عضو ایکوم مراسمی در جهت گسترش فعالیت موزهها برگزار می‌شود. روز جهانی موزهها امسال با شعار «برقراری پیوندها» نامگذاری شده و قصد دارد به مخاطبان جهانی موزهها و موسسات فرهنگی یادآوری کند که دیدار از موسسات و آثار فرهنگی در موزهها سبب ایجاد ارتباط و علایق متقابل میان بازدیدکنندگان از نسلها و فرهنگهای مختلف در سراسر جهان میشود.
پنجمین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشتماه ۱۳۹۳با حضور علاقه مندان در موزهی امام علی(ع) افتتاح شد و تا ۴ خرداد ادامه خواهد داشت. موزه هنرهای دینی امام علی(ع) در خیابان ولی عصر(عج)، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ واقع شده است.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن