صد آگهی نشریات


کتاب صد آگهی از نشریات دهه 20 تا 50 شمسی با گردآوری فرشید پارسی‌کیا به رشته تحریر درآمده است که توسط انتشارات ایده منتشر خواهد شد.
کتاب «صد آگهی نشریات» که در برگیرنده تاریخ‌نگاری و آثار اگهی‌های تبلیعاتی دهه 20 تا 50 شمسی است که با گردآوری و نگارش فرشید پارسی‌کیا توسط انتشارات ایده منتشر می‌شود.
این کتاب از مجموعه کتاب‌های 100 انتشارات ایده است که قصد دارد در این کتاب روند هنری و تاثیرگزاری تبلیغات را در دهه‌های اولیه حضور آگهی‌های تجاری در مطبوعات ایران برررسی کند. در این کتاب 100 آگهی مهم و تاثیرگزار در دهه‌های 20 تا  50شمسی ارائه شده است تا مخاطب با روند سیر صعودی، تبلیغات و پیشرفت هنر گرافیک در مطبوعات ایران آشنا شود.
فرشید پارسی‌کیا مولف جوان این کتاب از طراحان و مدرس گرافیک است، او نزدیک به یک دهه تجربه تصویرسازی و گرافیک مطبوعاتی دارد و تاکنون با نشریاتی چون چیستا، آناهید، لیکو، دانش و مردم و... همکاری داشته است. کتاب «صد آگهی نشریات» به زودی توسط انتشارات ایده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن