گزارش جلسه معارفه دوره KATSU در مدرسه اینورس


چهارشنبه 3 مهر، مدرسه اینورس بار دیگر میزبان علاقمندان حوزه Digital Painting بود ولی این بار با محوریتی متفاوت.

قبلا 2 دوره Digital Painting  که یکی از آن‌ها با محوریت فضاهای Game و دیگری در فضای Concept Art بود، در مدرسه اینورس برگزار شده بود. Katsu نام دوره‌ی یکساله جدیدی است که 6 ماه آن طراحی و 6 ماه دیگر آن Digital Painting در محوریت تصویرسازی Cartoon و Animation است.

علیرضا اردوبادی، مدیر مدرسه اینورس در جواب این سوال که علت برگزاری دوره‌های مختلف طراحی و Digital Painting چیست، گفت: "طراحی مهمترین و جدی‌ترین بخش هنرهای دیجیتال است و ما در اینورس همیشه تلاش کرده‌ایم که  با تاکید بر بخش آکادمیک، بخش دیجیتال را آموزش دهیم و از طرفی متاسفانه توانایی بسیاری از افراد در زمینه طراحی به طور جدی پایین است و تا زمانی که این خلا برطرف نشود، به این مسیر ادامه خواهیم داد. علاوه بر این، نقاشی دیجیتال بدون تسلط بر طراحی غیرممکن خواهد بود، هنرهای دیجیتال بدون Concept Art هم معنای حرفه‌ای ندارند. در نتیجه دوره‌های نقاشی دیجیتال در کنار طراحی با محوریت های مختلف در اینورش آموزش داده می شود."
کیان کیانی، مدرس اصلی این دوره در زمینه تولید سریال و پروژه‌های انیمیشن، با استودیوهای مختلف از جمله استودیو ویشکا، سال‌ها همکاری داشته است. وی به این نکته اشاره کرد که در طول دوره از حضور اساتید مهمان از جمله امین فرامرزیان و سعید رمضانی استفاده خواهیم کرد و همچنین علاوه بر روند اصلی، به موضوعاتی چون فرآیند اجرای پروژه در کارهای گروهی و جایگاه Concept Artist در بین هنرمندان دیجیتال صحبت خواهد شد. این دوره یکساله، 160 ساعت کلاس اصلی و 20 ساعت ورکشاپ با مدرسین مهمان دارد و تمرکز بر تصویرسازی کارتون و انیمیشن است. چند نمونه از آثار شخصی کیان کیانی را می توانید در انتها ببینید.

شروع این دوره از مهر ماه امسال و پذیرش آن با مصاحبه است. جهت شرکت در این دوره می توانید وقت مصاحبه رزرو کنید.
جهت رزرو جلسه مصاحبه با شماره های 3-22893852 تماس حاصل نمایید.
















زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن