نمایشگاهی از پروژه‌های دانشجویان اینورس


اینورس: «ما معتقدیم که اختلاف کیفی بسیار زیادی بین آگهی‌های ایرانی و خارجی وجود دارد و به جز معدودی از آگهی‌ها، اکثرا به دلیل عدم دانش کافی، مینی‌مال و خلوت طراحی می شوند.»

مدرسه اینورس با شناخت و تاکید بر این موضوع، دوره‌ای را طراحی کرده است که در آن به آموزش طراحی آگهی های تبلیغاتی پر جزئیات می پردازد. در این دوره، تاکید بر طراحی آگهی‌های پر کار و پر از جزییات در کنار ساخت فضاهای 3 بعدی و شبیه‌سازی مایعات، سیالات، آتش، دود، بخار و محاسبات فیزیکی بوده که در نرم افزارهای 3dsMAX , Vray , Real Flow , Fume FX وRayfire آموزش داده می‌شوند، همچنین هنرجویان در این دوره علاوه بر تکنیک‌های Photo Manipulation، تئوری‌های تبلیغات، نحوه نوشتن Client Brief ، Creative Brief و نحوه رسیدن از یک نیاز به Concept و ازConcept  بهVisual را بطور کامل آموخته و به اجرای آن در حضور کارفرما می پردازند. نام این دوره "God is in details" است.

پروژه های دانشجویان دوره اول، در حضور مدیران شرکت های کاله، استیل البرز و ایران خودرو ارائه شد و حالا نوبت نمایش این آگهی ها به آژانس های تبلیغاتی، متخصصان و علاقمندان این حوزه است.

در این نمایشگاه:
1-دستورکار، معلومات و مسائل پروژه
2-روند ایده پردازی از پیام تا ایده نهایی
3-مراحل دیزاین
4-خروجی نهایی
را می توانید مشاهده و بررسی کنید.

نمایشگاه در محل مدرسه اینورس دایر است.
زمان: پنج شنبه 24 مرداد تا شنبه 26 مرداد
نمایشگاه از ساعت 4 عصر تا 8 شب دایر است.

مکان: خ گاندی شمالی، خ صانعی شرقی، پلاک 20، طبقه سوم
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن