آنچه طراحان گرافیک باید از web بدانند


معمولا طراحان گرافیک توانایی طراحی سایت های زیبا را دارند، ولی این طرح ها لزوما در وب کاربرد ندارد و ساختار طراحی آنها کارآمد نیست؛ بلکه بیشتر آنها استفاده استاتیک داشته و در فضای تعاملی وب، قابلیت های زیادی ندارند. یک طراح گرافیک وب یا web designer باید از آخرین تکنولوژی های وب مطلع باشد و با شناخت کاملی از تکنولوژی های روز مانند jQuery . CSS3 و html5 بتواند نحوه استفاده صحیح از فضای وب و نحوه برخورد صحیح با مخاطب را در هنگام طراحی در نظر بگیرد.
 مدرسه اینورس هم اکنون 2 دوره طراحی وب معرفی کرده است که در تیر ماه 92 شروع خواهند شد.

دوره Web Development (دوره جامع وب) که ویژه طراحان وب بوده که این دوره تا ساخت Database های پیشرفته پیش می رود و طول دوره 100 ساعت (8 ماه) است. اطلاعات کامل آن را می توانید از اینجا ببینید.
 
دوره Web Design که ویژه طراحان گرافیک است و هدف آن ایجاد و درک زبان مشترک بین طراحان گرافیک و برنامه نویسان در این زمینه است. طول این دوره 21 ساعت (7 هفته) بوده و شامل موارد زیر است:
Concept, Fundamental and Methodology - Photoshop: Essential Training, Color and shape in web and Designing MockUp –HTML(5), CSS(3), JavaScripts, jQuery and tools: Essential Training -PHP, MySQL and Uploading
جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مدرسه اینورس مراجعه کرده و یا با شماره های 3-22893852  تماس حاصل نمایید.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن