نمایشگاه آثار موشن گرافیکس


نمایشگاهی یک روزه از آثار موشن گرافیکس با نام «بیان من» در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برپا شد. این نمایشگاه نتیجه کار ۲۴ دانشجوی کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری همین دانشکده بود که آثارشان  را با راهنمایی عمار عیسی پور در قالب نمایش ویدیویی و همچنین نمایش روند ساخت اثر عرضه کردند. تمرکز موضوعی این نمایشگاه بر ارائه قابلیت‌های موشن گرافیکس در کمک به ایجاد تصویر از هویت برند بود که دانشجویان با انتخاب برند شخصی خودشان و کار بر روی آن، در این زمینه تلاش کرده بودند.
در محل نمایشگاه نشستی با حضور ساعد مشکی، منوچهر رخشان، عمار عیسی‌پور، امیر ارزانیان و سعید زارع برگزار شد. در این نشست ساعد مشکی دشواری‌ها و قابلیت‌های کار موشن گرافیکس را برای دانشجویان شرح داد و از تجربیات خودش در این زمینه نیز سخن گفت.
سپس عمار عیسی‌پور، مدرس این واحد درسی، از زحمت دانشجویانش تشکر کرد و سخنرانی کوتاهی در مورد نقش و اهمیت رسانه‌های جدید در فرآیند ساخت یک برند ایراد کرد.
سعید زارع، طراح موشن گرافیکس، سخنران بعدی بود که ضمن تمجید از آثار این دانشجویان به بیان نکاتی در باب درک اهمیت انیمیشن و حرکت در آثار موشن گرافیکس پرداخت و همچنین فضای کنونی کار موشن‌گرافیکس در ایران را با گذشته‌ی آن مقایسه کرد. در آخر نیز امیر ارزانیان، کارشناس ارشد انیمیشن، مساله بیانگری حرکت و نحوه کارکرد آن در آثار موشن‌گرافیکس را بررسی کرد.

در انتهای جلسه نیز اعضای پانل کارهای دانشجویان را داوری کردند و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.








زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن