آغاز دوره موشن‌گرافیکس


هشتمین دوره تخصصی موشن گرافیکس «شهرفرنگ» بستری است برای علاقمندان  این رشته تا از جنبه‌های مختلف با آن آشنا شوند .از آنجا که طراحی موشن گرافیکس یک مهارت بین رشته‌ای است، ساخت اثر موشن گرافیکس نیازمند فراگیری علوم و هنرهای متنوعی است» .شهرفرنگ« و مدرسه ویژه به عنوان اولین برگزارکنندگان دوره تخصصی موشن گرافیکس در ایران، با به کارگیری آموزگاران با تجربه و متخصص همواره سعی کرده‌اند تا علاوه بر آموزش، هنرجویان را با فضای کار حرفه‌ای هم آشنا کنند. از همین رو در بین استادان این دوره به نام‌هایی چون فرزاد موتمن (سبک ها و مکاتب در سینما، کارگردانی و دکوپاژ)، مصطفی خرقه‌پوش (اصول و مبانی تدوین)، تورج اصلانی (آشنایی با تصویر برداری دیجیتال)، علیرضا نکو لعل تک (صدابرداری ، صداگذاری و میکس صدا)، کاوه کاتب‌(سبک شناسی و تئوری موسیقی)، عمار عیسی پور (دیزاین در موشن گرافیکس و مدیریت یک پروژه موشن گرافیکس)، امیر ارزانیان (مبانی انیمیشن)، تندیس بحری (ارتباطات بازاریابی، تفکر ونگارش خلاقانه)، ندا ظرف ساز (آشنایی با رسانه های نوین)، بهداد نادیا (بررسی تکنیک های موشن گرافیکس)، شهاب نجفی  (مهارت های AfterEffects)، علیرضا میر هادی (مهارت های Cinema4D وAfterEffects) برمی‌خوریم که دانسته‌ها و مهارت های خود را به هنرجویان منتقل می‌کنند.
هنرجویان در این دوره علاوه بر فراگیری مباحث نظری، به صورت عملی نحوه ساخت اثر موشن‌گرافیکس را خواهند آموخت. پروژه‌های عملی که در حین دوره ساخته خواهند شد شامل ساخت انواع آثار موشن گرافیکس و در آخر یک پروژه نهایی خواهد بود.
در پایان نیز به رسم هر دوره نمایشگاهی از آثار هنرجویان برپا خواهد شد.
هشتمین دوره تخصصی آموزش موشن‌گرافیکس » شهرفرنگ« شامل۱۶۰ ساعت کلاس درسی و کارگاه آموزشی است که به مدت شش ماه از هفته سوم اردیبهشت ماه92  روزهای یکشنبه و سه شنبه با سرپرستی عمار عیسی پور در مدرسه ویژه برگزار خواهد شد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن