یک روز ویژه با قباد شیوا - از نزدیک


نشست آزاد «یک روز ویژه با قباد شیوا - از نزدیک» روز جمعه 13 اردیبهشت ساعت 5 بعد از ظهر با حضور ایشان، فرزاد ادیبی و آریا کسائی (گفت و گو کنندگان) در مدرسه ی ویژه برگزار می شود.
«از نزدیک» عنوان سلسله نشست های آزاد در مدرسه ی ویژه است که در هر ماه از سال 1392 با دعوت از یک طراح گرافیک برگزار خواهد شد.
هنرمندان این 12 نشست عبارتند از:
قباد شیوا - مصطفی اسدالهی - مجید عباسی - عباس کیارستمی - فرشید مثقالی - علیرضا مصطفی زاده - ابراهیم حقیقی - آیدین آغداشلو - مرتضی ممیز - مجید بلوچ - ساعد مشکی - مهران زمانی
در هر یک از این نشست ها، علاوه بر نمایش 30 اثر منتخب از هر هنرمند، 2 طراح گرافیک نیز به مدت 2 ساعت با هنرمند مدعو  گفت و گو خواهند کرد.
مدرسه ی ویژه در نظر دارد حاصل این گفت و گوها و نقد و نظرها را با همکاری و مشارکت موسسه فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر در قالب چند کتاب به چاپ برساند.
همکاران مدرسه در برگزاری این رویدادها؛ شرکت دید گرافیک، بنیاد ممیز، موسسه فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر و شرکت مشاور طراح مدیا است.
اولین نشست با عنوان «یک روز ویژه با قباد شیوا - از نزدیک» روز جمعه 13 اردیبهشت ساعت 5 بعد از ظهر برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست به آدرس مدرسه ویژه واقع در  خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی (نوبخت)، خیابان سوم، ضلع جنوب غربی میدان سوم نیلوفر، ساختمان شماره 5 مراجعه نمایند.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن