گزارشی از آخرین جمعه


در آخرین جمعه سال سه ورکشاپ با موضوع هنرهای دیجیتال در مدرسه اینورس برگزار شد.

Element3D

ابتدا مازیار شریفیان، درباره استفاده از نرم افزارهای 3بعدی در موشِن گرافیک و جلوه های ویژه صحبت کرد. سپس با تشریح پلاگین Element3D به نحوه کار با این نرم افزار و اجرای یک پروژه در حضور شرکت کنندگان پرداخت. Element3D یک نرم افزار جانبی برای After Effects  است که کار با فضاهای سه بعدی و تلفیق ویدئو و فضای 3بعدی را بسیار ساده کرده است. طراح این پلاگین است.

Character Animation for Games
پیمان مسعودی پس از تشریح کامل مفهوم بیومکانیک بدن،به توضیحاتی در مورد علم نرم افزار، تعریف دقیق Game و علم کاراکتر انیمیشن پرداخت. وی گفت: کاراکتر انیمیشن، بیش از اینکه یک هنر باشد، یک علم است و در این مورد توضیحات کاملی داد و مثال هایی دقیق از حرکت بدن انسان زد. مسعودی، انیماتور کاراکتر گرشاسپ است و تخصص اصلی وی کاراکتر انیمیشن در حوزه بازی های کامپیوتری است. او همچنین به نیاز مبرم این شغل در دنیای هنرهای دیجیتال و حوزه بازی های کامپیوتری پرداخت و اعلام کرد که به زودی در مدرسه اینورس دوره تخصی انیمیشن کاراکتر برگزار خواهد شد.

Bio-Machines
ابتدا امیرحسین عرفانی درباره کلیت ورکشاپ و bio-machinesکه توسط  Scott Robertson داوری خواهد شد توضیح داد. سپس آن دسته دانشجویانی که از قبل در جریان ورکشاپ بودند، اقدام به نمایش کارهای خود کردند و اتودهای آن ها، توسط امیرحسین عرفانی، اردلان ایزدیان و سعید رمضانی بررسی و رفع ایراد شد. در پایان سعید رمضانی، بصورت بداهه به نقاشی دیجیتال در حضور شرکت کنندگان پرداخت.













زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن