دومین دوره طراحی تخصصی آگهی های تبلیغاتی در مدرسه اینورس


دوره 6 ماهه God is in details توسط مدرسه اینورس طراحی شده و با سایر دوره هایی که با تبلیغات در ارتباط هستند، کاملا متفاوت است.
دانشجویان در این دوره به اجرای دقیق آگهی های تبلیغاتی می پردازند. آگهی هایی پر کار و پر از جزئیات که در نشریات و بیلبوردهای خارجی به وفور دیده می شوند ولی در آگهی‌های ایرانی بدلیل ضعف در اجرا به ندرت یافت می‌شوند.
دغدغه ی نیاز جامعه شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی به افراد متخصص و اجراکاران ماهر باعث شد تا مدرسه اینورس دوره ای در زمینه اجرای کامل، دقیق و پر از جزئیات آگهی تبلیغاتی طراحی نماید.  دانشجویان در این دوره با تاکید بر کار گروهی و پرورش ایده بر پایه کانسپت، به اجرای پروژه ای که از سوی کارفرما تعیین شده می پردازند و در پایان، این پروژه را بصورت گروهی، در حضور مدیران بخش خلاقیت برخی آژانس های تبلیغاتی به کارفرما و هیئت داوران ارائه می کنند.
خروجی این دوره، افرادی متخصص در زمینه اجرا هستند که توانایی همکاری در آژانس های تبلیغاتی را دارند و می توانند به عنوان یک اجراکارِ خلاق با سایر افراد در آژانس همکاری نمایند.   این دوره توانایی های افراد در زمینه اجرای حرفه‌‌ای را بطور جدی بالا می برد. آموزشهای این دوره به دو بخش نرم افزاری و تئوری تقسیم می شوند.

بخش نرم افزاری این دوره ، شامل نرم افزارهای 3dsMAX , Vray , RayFire , FumeFX , Real Flow , Photoshop  Illustrator است و بخش تئوری آن شامل شناخت پرسپکتیو در آگهی ، اصول طراحی آگهی ، تصویر سازی تبلیغاتی ، روش ارائه مطلب ، خلاقیت در تبلیغات ، واژگان تخصصی تبلیغات و نحوه نوشتن Creative Brief  است.
در حال حاضر یکی از آژانس های تبلیغاتی صاحب نام، پیشنهاد استخدام دانشجویان موفق این دوره را به مدرسه اینورس داده است. از اینرو این دوره می تواند شانس بزرگی برای موقعیت های کاری خاص محسوب شود.
برای اطلاعات بیشتر می توانید در نشستی که یکشنبه 9 مهر ساعت 18 در محل مدرسه اینورس به همین مناسبت برگزار می شود، شرکت نمایید. برای رزرو صندلی در این نشست می توانید با شماره های 3-22893852 تماس بگیرید.
برای ورود به وبسایت مدرسه اینورس ، اینجا کلیک کنید.


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن