هیچ نامی از سرو نقره‌ای ۹۰ حذف نخواهد شد



فراخوان سرو نقره‌ای ۹۰، دومین نمایشگاه آثار اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران منتشر شد. این نمایشگاه در آبان ماه امسال، با حمایت ایکوگرادا، انجمن بین‌المللی مجامع گرافیک، در خانه‌ی هنرمندان ایران، برگزار خواهد شد.

کیانوش غریب‌پور دبیر دومین نمایشگاه سرو نقره‌ای، یکی از ویژگی‌های مهم این دوره را دقت در دسته‌بندی فعالیت‌های حرفه‌ای طراحان گرافیک دانست. او هم‌چنین، ویژگی مهم دیگر نمایشگاه امسال را تصمیم شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه در ایجاد فرصت حضور دست کم یک اثر از هر عضو انجمن، به نشانه‌ی رویکرد غیرسلیقه‌ای به حرفه و اقدامی منطبق با حق طبیعی اعضا اعلام کرد.
به این ترتیب هرچند انجمن در تلاش مستمر خود برای رسیدن استانداردهای حرفه‌ی طراحی گرافیک، دقت نظر همیشگی خود را ادامه می‌دهد اما به قیمت توجه به گرایش‌های مترقی‌تر، فعالیت بدنه‌ی طراحی گرافیک ایران را نادیده نخواهد گرفت.
سرو نقره‌ای دوم، با ۲۳ جایزه، در ۲۳ رشته به قضاوت یک سال فعالیت همکاران عضو انجمن خواهد نشست. امسال، در کنار داوری آثار از سوی هیأت داوران، جایزه‌ای هم به پوستر منتخب اعضا که با اکثریت آرا انتخاب خواهد شد، تعلق خواهد گرفت.
پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی نمایشگاه، بیستم تیرماه تعیین شده است.
جهت دانلود متن کامل و فرم های شرکت فراخوان سرو نقره ای اینجا کلیک کنید.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن