فراخوان جرات برای طغیان و خشم


حسین عبدی/ گروه ترجمه


رقابت بین المللی طراحی پوستر و نمایشگاه آزاد عمومی

"Mut zur Wut" (جرات برای طغیان) فرصت طراحی یک پوستر را بر پایه موضوع مطروحه برای تمامی طراحان گرافیک  (آتلیه های گرافیک، دانشجویان هنرهای تجسمی و طراحان گرافیک) مهیا کرده است.
طراحان تقریبا 2 ماه فرصت خواهند داشت آثار خود را برای حضور در رقابت و داوری توسط هیات داوران ارائه دهند تا پس از انتخاب به مدت یک ماه در شهرهایدلبرگ به نمایشگاه عموم گذاشته شود.

ارسال آثار:

داوطلبان کاملا در انتخاب موضوعات برای طرح پوسترهایشان اختیار تام دارند، هرچند که بهتر است با موضوع رقابت مطابقت داشته و حاوی مضامین : انتقادی، اجتماعی یا ارجاعات شخصی بوده و به گونه ای گرافیکی یا تصویرسازی شده ارائه شود.


آثار منتخب در اندازه A1 برای نمایشگاه به چاپ خواهند رسید، طبعا آثار ارسالی از طریق سایت می بایستی قابلیت چاپ در این ابعاد را دارا باشند.

پوسترهایی مورد پذیرش برای رقابت واقع میگردند که دارای فرمت های PDF, TIFF، با کیفیت تصویری 300 dpi در اندازه A1 با 3 میلیمتر اضافی برای برش و حاشیه امن.


برای اطلاع یافتن از چگونگی بارگزاری فایل آثار به سایت  mutzurwut.de مراجعه نمایید.
ضمنا شرکت کنندگان میتوانند با ارسال فرم شرکت و فایل پوسترهای خود به آدرس   در این رقابت حضور نمایید.


اقدامات بعدی:


بعد از ثبت نام و ارسال آثار، جمعی از کارشناسان بررسی پوسترهای دریافتی را آغاز کرده و 30 پوستر را برای نمایشگاه انتخاب می نمایند هیات داوران حق محروم کردن و خروج آثار قبلا انتشار یافته یا بر گرفته شده از آثار دیگر طراحان بطور مشهود را از رقابت،برای خود محفوظ می دارد.

پوسترهای راه یافته به نمایشگاه، از 15 اوت تا 14 سپتامبر سال جاری در معرض دید عموم در هایدلبرگ قرار خواهند گرفت 
در جریان نمایشگاه بازدیدکنندگان قادر خواهند بود به آثار مورد علاقه خود رای داده و برگزیدگان، جایزه مخاطبین را در پایان نمایشگاه دریافت خواهند کرد.



هیات داوران:

پوسترهای برتر توسط هیات داوران که منصوب برگزارکنندگان این رقابت هستند در روزهای اول تا سوم چولای 2011، برگزیده خواهند شد.



اعضای هیات داوران:

‏Jianping Heآلمان            
‏Yossi Lemel, اسراییل
‏Klaus Staeck, آلمان
‏Niklaus T roxler, سوئیس

شرایط نمایشگاه عمومی:

داوطلبین با شرکت در این رقابت و ارسال فرم ثبت نام و ارائه آثار خود، موافقت می نمایند که برگزارکنندگان قادر خواهند بود،پوسترهایشان را در رسانه های مکتوب و الکترونیکی از جمله اینترنت به عنوان بخشی از نمایشگاه عمومی، در صورت لزوم منتشر کرده و از منفعت آن برخوردار شوند.

اگر مشارکت کنندگان  در رقابت از حق تالیف و تصنیف آثار برخوردار نیستند ملزم به کسب این حق با ذکر نام مؤلف، از ایشان میباشند.


آرشیو آثار:


پس از اتمام نمایشگاه، آثار منتخب، نگاه داری شده تا در دیگر نمایشگاه های هنری در آلمان مورد استفاده قرار گیرند.



زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن