گزارشی از نشست تخصصی مدیریت ارتباطات و تبلیغات


نشست تخصصی مدیریت ارتباطات و تبلیغات روز گذشته در خانه ی هنرمندان ایران برگزار شد.
در این نشست شهرزاد اسفرجانی، علی صالحی، پریسا پروشانی، صفا صیرفی، نژده هوانسیان و امراله فرهادی حضور داشتند و به بررسی عوامل ضعف و قوت حوزه ارتباطات و تبلیغات پرداختند.
در مهمترین بخش این نشست شهرزاد اسفرجانی با گلایه از طراحانی که در حوزه تبلیغات کارهایی می کنند و البته از نشان دادن آن به دلیل اینکه فکر می کنند کار پیش پا افتاده ایست امتناع می کنند گفت: من امروز آمده ام که آن مثل قدیمی را یاددآوری کنم که شتر سواری دولا دولا نمی شود و نباید از حضور در عرصه تبلیغات خجالت کشید. بلکه باید به دلیل اثر گذاری آن در بطن جامعه  به این حرفه افتخار کرد.
وی ادامه داد: ما امروز به دلیل بحث اقتصادی کشور در شرایط بسیار مغتنمی در حوزه تبلیغات هستیم و امروز، فرصت درآمد زایی فعالان این حوزه است و اکنون فعالان صنعت هستند که به دنبال مدیران هنری هستند.




زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن