طراحی بسته بندی در سمینار ویژه


مدرسه تخصصی طراحی گرافیک و ارتباطات « ویژه » به مناسبت «5 سال مطالعه، برنامه ریزی و آموزش»، با همکاری و حمایت شرکت "تتراپک ایران"، سمینار طراحی بسته بندی در روزهای پنجشنبه 18 و جمعه 19 آذر ماه در خانه هنرمندان ایران برای150 نفر از دانشجویان و هنرجویان منتخب این مدرسه و دانشگاه های کشور و همچنین کاربران حرفه­ ای تکنولوژی بسته بندی تتراپک برگزار می­ کند.

طراحی بسته بندی
با هدف جایگاهسازی برای برند
فرآوردهها و تولیدات صنایع لبنی و نوشیدنی در ایران نیز همانند سایر کشورهای جهان بسیار گسترده شده و غالباً از پیشرفته ترین و بهداشتی ترین تکنولوژی بسته بندی صنایع غذایی در دنیا (تتراپک) استفاده می کنند. به همین لحاظ زمینه های همکاری فراوانی بین صاحبان این صنایع و دفاتر طراحی گرافیک فراهم آمده است.امّا لازمه این همکاری، داشتن دانش کافی و اشراف کامل به قواعد، مقدورات و محدودیت های طراحی برای تکنولوژی پیشرفته بسته بندی، چاپ روی مقواهای چند لایه و قوانین  طراحی برای خانواده های محصولی است.
مدرسه تخصصی طراحی گرافیک و ارتباطات « ویژه » به مناسبت «5 سال مطالعه، برنامه ریزی و آموزش»، با همکاری و حمایت شرکت «تتراپک ایران»، سمینار 2 روزهای را در روزهای پنجشنبه 18 و جمعه 19 آذر ماه در خانه هنرمندان ایران برای150 نفر از دانشجویان و هنرجویان منتخب این مدرسه و دانشگاههای کشور و همچنین کاربران حرفهای تکنولوژی بسته بندی تتراپک برگزار میکند.
سخنرانان:
شهرزاد اسفرجانی (طراح گرافیک / پژوهشگر / طراح و برنامه ریز و مدرس تبلیغات )
نژده هوانسیان (استراتژیست دیزاین، برند و نوآوری)
نسیم صادقیان (Design Coordinator، شرکت تتراپک ایران)
اهداف سمینار:
آشنا کردن طراحان گرافیک جوان و با استعداد با:
مبانی و عناصر کلیدی طراحی بسته بندی مدرن
اهمیت تکنیکها، ویژگیها و ملاحظات فنی در تکنولوژی پیشرفته تتراپک
مطالعات بازار، شناخت خصوصیات و ملاحظات خریداران
نقش و اهمیت طراحی بسته بندی در جایگاه سازی برند


زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن