نمایشگاه بین‌المللی ۴۰ پوستر


به گزارش بخش خبری " رنگ " و به نقل از سایت خانه هنرمندان ایران به مناسبت هفتادمین سال تولد مرتضی ممیز نمایشگاه بین‌المللی 40 پوستر به یاد مرتضی ممیز از 40 طراح گرافیک از سر تا سر‌ جهان همراه مراسمی ‌با حضور بن باس طراح گرافیک از هلند و آلن لوکرنک طراحی گرافیک فرانسوی و آیدین آغداشلو از ایران، روز شنبه چهارم شهریور ماه در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
بنا بر همین خبر نمایشگاه بین‌المللی 40 پوستر از 35 طراح گرافیک از سر تا سر جهان و 5 طراح گرافیک ایرانی به همراه مراسمی ‌با حضور بن باس طراحی گرافیک از هلند و آلن لوکرنک طراحی گرافیک فرانسوی به همراه آیدین آغداشلو ایران به مناسبت هفتادمین سال تولد مرتضی ممیز برگزار می‌شود.
همچنین نمایشگاه آثار دو میهمان هلندی و فرانسوی نیز در همین روز با حضور ایشان در نگارخانه‌ی میرمیران برگزار می‌شود. آلن لوکرنک و بن باس روز یکشنبه 5 شهریورماه ضمن نمایش آثار خود در سالن بتهوون به سخنانی خواهند پرداخت.
در شماره ویژه نشریه نشان که در مراسم هفتادمین سال تولد مرتضی ممیز چاپ و پخش خواهد شد پوسترهای این نمایشگاه به چاپ خواهد رسید. در این ویژه نامه گفت و گویی با مرتضی ممیز به همراه مقاله‌ای از‌ آیدین آغداشلو در خصوص آثار این هنرمند و کارنامه‌ای کامل و تصویری از او به چاپ خواهد رسید.
شایان ذکر است، مراسم هفتادمین سال تولد مرتضی ممیز و نمایشگاه بین‌المللی 40 پوستر به یاد مرتضی ممیز از سوی نشریه نشان و با همکاری افسانه ممیز روز چهارم شهریور ماه از ساعت 17 تا 20 در تالار ناصری خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

لینک به منبع 

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن