برگزاری سومین دوسالانه گرافیک جهان اسلام با حضور ۳۵ کشور


سومین دوسالانه بین‌المللی گرافیک جهان اسلام که از این دوره در سطحی گسترده‌تر و با پوشش دادن به دیگر شاخه‌های تنوع گرافیک برگزار می‌شود آثار هنرمندانی از 35 کشور جهان را ارائه می‌کند.
دبیرخانه سومین دوسالانه بین‌المللی گرافیک جهان اسلام اعلام کرد حضور هنرمندان 35 کشور دنیا در این دو سالانه قطعی شده است.
این دبیرخانه اسامی کشورهای شرکت‌کننده را در دو بخش جهان اسلام و کشورهای دیگر به این شرح اعلام کرد: در این دوسالانه آثار هنرمندانی از کشورهای اسلامی شامل ایران، افغانستان، اردن، امارات، بوسنی، ترکیه، تونس، سودان، سوریه، عراق، عربستان، عمان، فلسطین، قطر، لبنان، هندوستان و ... حضور دارد. همچنین آثار هنرمندان دیگر کشورهای دنیا شامل : آلمان، اوکراین، ایتالیا، بلژیک، بولیوی، تایوان، چک، چین، دانمارک، سوئیس، فرانسه، فنلاند، کره جنوبی، لهستان، مجارستان، مکزیک، هلند، هنگ کنگ نیز به این دوسالانه راه یافته است.
سومین دوسالانه گرافیک که در دوره‌های پیش با نام پوستر جهان اسلام برگزار می‌شد، از این دوره با وسعت و تنوع حیطه‌های فعالیت خود در حوزه‌هایی چون طراحی نشانه، لوگو، طراحی جلد (کتاب و نشریات) و بخش‌های پژوهشی و تخصصی برگزار می‌شود.
این دوسالانه یکی از مهمترین رخدادهای گرافیک ایران و جهان اسلام است که از اواخر مهر ماه در مؤسسه صبا کار خود را آغاز خواهد کرد. تاریخ دقیق گشایش نمایشگاه این دوسالانه بین‌المللی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن