گزارش تصویری از رویداد شهره شهر


گزارش تصویری از رویداد شهره شهر در روزهای نوزدهم تا بیست و یکم مهر ماه در شیراز.
 مجموعه عکس ها مربوط به ایستگاه های حافظیه در داخل و خارج آرامگاه/ فضای خارجی و مشرف به خیابان  مجتمع فرهنگی هنری تالار حافظ/ خیابان چمران/ فرودگاه شیراز/ خیابان عفیف آباد/ ورودی مجتمع دانشگاهی دانشگاه شیراز و نشست در تالار حافظ می باشد.
در روزهای فوق بالغ بریکصد هزار عدد غزل حافظ در قالب فالنامه با تبریک یادروز حافظ از سوی عوامل اجرایی به صورت رایگان به مردم هدیه داده شده و همزمان با پخش این غزل ها نمایشگاههای خیابانی نیز در ایستگاه های تعبیه شده دایر بود، که با استقبال بسیار زیاد شهروندان شیرازی و مسافرینی که برای سالروز حافظ یه شیراز آمده بودند مواجه شد.
آثار ارائه شده در قالب پوستر و فالنامه توسط طراحانی چون؛ زینب ایزد یار، پیمان پور حسین، بهراد جوانبخت ، شهرزاد چنگلوایی، هما دلورای، آسیه دهقانی، مهرزاد دیرین، ایمان راد، زینب شهیدی، ریهانه شیخ بهایی ، سها شیروانی، الهام ظریف کار فرد، کسری عابدینی، وحید عرفانیان، مریم عنایتی، علی فخیمی، فرهاد فزونی، امیر علی قاسمی، جواد قطرانی، آریا کسایی، مهدی محلاتی، مرتضی محلاتی و هادی نصیری خلق شده اند.
مرتضی محلاتی دبیر این رویداد فرهنگی  گفت: در صورت حمایت بخش دولتی و خصوصی و در قالب طرح آشتی صاحبان صنایع با حوزه فرهنگ نظایر چنین رویدادی رادر قالب های دیگر در خصوص مشاهیر و رویدادهای فرهنگی برگزار خواهیم کرد.



















زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن