رشته گرافیک در دانشکده هنر و معماری شیراز راه اندازی شد


رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز از راه اندازی رشته های گرافیک  در این دانشکده خبر داد.
علی سلطانی صبح سه شنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: این دانشکده از سال تحصیلی آینده در رشته های گرافیک (ارتباط تصویری) در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد و این امر مورد موافقت شورای گسترش آموزش عالی نیز قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: پذیرش دانشجو در این رشته ها در راستای توسعه کمی و کیفی دانشکده هنر و معماری دانشکاه شیراز بوده و امید است این دانشکده به عنوان قطب آموزشی و پژوهشی هنر در جنوب کشور نیز فعالیت خود را دنبال کند.
رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس از استعدادها و ظرفیتهای بالقوه هنری بسیاری برخوردار است دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز رسالت دارد که هنرمندان متعهدی را به صورت آکادمیک تربیت کرده و در خدمت جامعه قرار دهد.
سلطانی، رشته گرافیک را علم ارتباطات بصری دانست که هدف آن انتقال پیام به مخاطب با شیوه های تاثیرگذار و متناسب با مقتضیات زمان است از این رو این هنر می تواند در خدمت ارتقای کارایی فرهنگی و اقتصادی جامعه قرار گیرد.
به گفته رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز، این دانشکده هم اکنون بیش از 800 دانشجو دارد که در رشته های معماری، شهرسازی و صنایع دستی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن