شورای علمی دوسالانه پوستر تهران معرفی شد


شورای علمی دوسالانه پوستر تهران معرفی شد.
اعضای شورای علمی و برنامه‌ریزی دهمین نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی پوستر تهران از سوی مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی معرفی شدند.
محمود شالویی در احکام جداگانه مسعود سپهر، مجید عباسی، مصطفی گودرزی، علی وزیریان، مصطفی اسداللهی، امرالله فرهادی، قباد شیوا، محمد خزایی، حمید شریفی و ابراهیم حقیقی را به عنوان اعضای این شورا معرفی کرد.
همچنین در سومین جلسه شورای علمی و برنامه‌ریزی این دوسالانه در موزه هنرهای معاصر مقرر شد دوسالانه گرافیک امسال به صورت مجزا و بین‌المللی با عنوان دوسالانه بین‌المللی پوستر تهران برگزار شده و سال آینده به صورت ملی در قالب گرافیک ایران با عنوان دهمین دوسالانه ملی طراحی گرافیک معاصر ایران برگزار شود.
دهمین دوسالانه بین‌المللی پوستر تهران از 29 شهریور تا 25 مهرماه در موسسه فرهنگی هنری صبا و همزمان در چند استان که قابلیت نمایش این آثار را دارند، برگزار می‌شود.
از برنامه‌های جنبی این دوسالانه می‌توان به تجلیل از شخصیت‌های برجسته رشته گرافیک، معرفی 40 نفر از استادان و هنرمندان ایرانی به جامعه جهانی، چاپ و انتشار لوح فشرده و یک کتاب جداگانه از آثار این هنرمندان اشاره کرد.
اعضای شورای علمی و برنامه‌ریزی این دوسالانه در جلسه آتی سه نفر از هنرمندان برجسته و باسابقه را که در زمینه برگزاری موفق برنامه‌های هنری فعالیت داشته‌اند، به مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی معرفی می‌کنند تا وی از میان آنها دبیر دهمین دوسالانه بین‌المللی پوستر تهران را منصوب کند.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن