داوری آثار جشنواره هنرهای تجسمی فجر توسط مردم


دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر از داوری آثار شرکت‌کننده در این جشنواره توسط مردم برای نخستین بارخبر داد .
غلامعلی طاهری گفت :امسال برای نخستین بار در تاریخ نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های هنرهای تجسمی فجر به پنچ اثر برگزیده از سوی مخاطبین جوایزی اهدا می‌شود .وی خاطرنشان کرد : در این طرح که با عنوان داوری از نگاه مخاطبین است ، هر بازدیدکننده پس از بازدید از نمایشگاه می‌تواند به یک اثر که دارای ویژگی‌های ممتاز یک اثر هنری باشد، رای دهد.
به گفته وی، طریق رای دادن به این شکل است که بازدیدکننده باید کد مربوط به اثر را یادداشت کند و در صندوق آرای مخاطبین بیاندازد .
دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت که به هر یک از آثار برگزیده از سوی مخاطبین لوح سپاس و دو میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود .
طاهری یاد آورشد : همزمان با برگزاری نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر اثار ‪ ۳۰‬هنرمند مطرح و پیشکسوت در بخش‌های مختلف این جشنواره به نمایش درمی آید.وی افزود : از میان هنرمندان پیشکسوتی که در بخش‌های مختلف جشنواره تجسمی فجر اثارشان به نمایش درمی اید، پنج هنرمند به مدت یک هفته در پنجاه و سومین دوسالانه بی‌ینال ونیز در اردیبهشت ماه سال آینده شرکت می‌کنند.
نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش‌های نقاشی ، پوستر ، مجسمه‌سازی ، کاریکاتور ، خوشنویسی با موضوع امید به اینده از ‪ ۱۲‬بهمن ماه به مدت یک ماه در موزه هنرهای معاصر تهران ، فرهنگسرای نیاوران و موزه فرهنگی و هنری آزادی و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن