دومین دوره تخصصی یکساله مدیریت تبلیغات برگزار می شود


آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی ویژه، دومین دوره تخصصی یکساله"مدیریت تبلیغات"، دوره تخصصی فشرده سیستم مهارت های حرفه ای فروش ، کارگاه آموزشی 2روزه - برند و مدیریت آن(اصول و مبانی) را بر گزار می کند.
مشخصات و اهداف این دوره ها بدین شرح است:

دومین دوره تخصصی یکساله"مدیریت تبلیغات"
لازمه دست یابی به یک جایگاه برتر حرفه ای ،کسب دانش و تجربه ارزشمندی است که به راحتی و در زمان کوتاه حاصل نمی شود.مدرسه تخصصی و تکمیلی گرافیک و ارتباطات ویژه با بهره گیری از دستاوردهای 30 نفر از حرفه ای ترین فعالان این عرصه که سال ها "دانش تبلیغات " را به طور عملی به کار بسته و آن را تجربه کرده اند ،اکنون دومین دوره تخصصی یکساله"مدیریت تبلیغات"را با تکیه بر جدیدترین منابع آکادمیک جهان برگزار می کند تا شما جایگاه آرمانی خود را در حرفه ای که دارید به دست آورید.

عنوان های درسی دوره:
مبانی و اصول بازاریابی
مبانی و اصول تبلیغات
تحقیق در تبلیغات و بررسی رفتار مصرف کننده
نوشتن خلاقانه برای تبلیغات
برنامه ریزی تبلیغات در رسانه ها و تاثیرات رسانه های نوین
مبانی و اصول طراحی و مدیریت آن
روابط عمومی
ارتباط سازی برند و هویت سازمانی
ارتباط منسجم (یکپارچه)بازاریابی
طراحی و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی (پروژه عملی)

شورای طرح و برنامه ربزی دوره:
شهرزاد اسفرجانی –افشین آشتی-دکتر علیرضا صدرمحمدی-امراله فرهادی

زمان ثبت نام:15 بهمن تا 15 اسفند 87

دوره تخصصی فشرده (3روزه) برای کارشناسان و مدیران فروش
دوره تخصصی سیستم مهارت های حرفه ای فروش به شما کمک می کند تا با فراگیری سیستم کارآمد و قدرتمند مهارت های  حرفه ای ،به عنوان مدیر و کارشناس خبره فروش نتایج ارزشمندی را از کارتان بگیرید.از مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تقوبت و پشتیبانی نقاط قوت و قابلیت های فردی مدیران و کارشناسان فروش از طریق افزایش مهارت های موثر در کار
ارائه سیستم کارآمد ،قابل اعتماد و پویا برای ارزیابی و بهبود مستمر مهارت ها
کسب موفقیت و رضایت در فروش از طریق رضایتمندی و موفقیت مشتریان
متمایز ساختن خود و سازمان خود از دیگر رقبا ،از طریق به دست آوردن مهارتهای حرفه ای و توانائی های تخصصی

مدرس: افشین شاماسبلو
زمان:
پنجشنبه و جمعه 10 و 11 و جمعه 18 بهمن ماه

کارگاه آموزشی 2روزه - برند و مدیریت آن(اصول و مبانی)
اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی به شرح زیر است:
آشنایی با رویکردهای موجود در برندسازی
آشنایی با مفاهیم تخصصی و مرتبط با برند و مدیریت آن
بررسی اهمیت استراتژیک برند در فعالیت های تجاری

مدرسین:شهرزاد اسفرجانی،نژده هوانسیان
زمان:
پنجشنبه و جمعه 24 و 25 بهمن ماه  87

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی ویژه مدرسه حرفه ای تخصصی و تکمیلی گرافیک و ارتباطات در ایران به آدرس؛ خیابان خرمشهر،خیابان شهید عربعلی (نوبخت) ،کوچه سوم،شماره 5 و یا با شماره تلفن و دورنگار:88733674-5 تماس حاصل نمایید.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن