بریرانی سومین سالمرگ مرتضی ممیز را تصویر کرد



پوستر سومین سالمرگ مرتضی ممیز/ اثر: استاد بریرانی استاد صادق بریرانی/ عکس: رامین اعتمادی/ با تشکر از داریوش مختاری

پوستر سومین سالمرگ استاد مرتضی ممیز توسط استاد بریرانی طراحی و توسط مجله الکترونیکی رنگ (اولین مجله الکترونیکی طراحان گرافیک ایران) و با حمایت گروه شرکتهای آواژنگ منتشر شد.
مجله الکترونیکی "رنگ" برای دومین سال متوالی و در پاسداشت خدمات ارزنده استاد مرتضی ممیز اقدام به سفارش طراحی پوستر به استاد صادق بریرانی که هم اکنون در خارج از کشور اقامت دارند، کرد.

استاد بریرانی در توضیح این اثر که در پایین پوستر نیز آمده است چنین گفته اند:

"از اینکه برای سالمرگ استاد ممیز پوستر چاپ می کنید کاری است بسیار خوب و مرا هم از آن خبر کرده اید خوشحالم و سپاسگذار. از راه دور این طرح را برای شما می فرستم.
می دانید که استاد اینگونه امضا می کرد "ممیز" و من قلم ویژه ای دارم که با آن امضا را تقلید کردم و نوشتم که نمودی از پرنده و پرواز دارد..."

این پوستر روز چهارشنبه 6 آذر ماه و در حاشیه نشست مجمع انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران توزیع شد و تعدادی از آن نیز در روز جمعه 7 آدر ماه 87 و بر سر مزار مرتضی ممیز در کردان به علاقه مندان تقدیم خواهد شد.
پوستر فوق در تیراژ 500 عدد و با چاپ تک رنگ افست به چاپ رسیده است.
لازم به ذکر است که سال گذشته نیز مجله رنگ پوستری را به همین مناسبت به چاپ رسانید که توسط بهراد جوانبخت طراحی شده بود و در حقیقت باز سازی یکی از پوسترهای استاد مرتضی ممیز بود.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن