تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تجسمی شوق نیاز


مهلت ارسال آثار به جشنواره تجسمی شوق نیاز تمدید شد.
با تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای تجسمی «شوق نیاز» علاقه‌مندان تا 17 آذرماه 87 فرصت دارند آثار خود را در سه رشته خوشنویسی، عکاسی و پوستر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
رضا فیاضی دبیر دومین جشنواره تجسمی «شوق نیاز» با تایید این مطلب گفت: با توجه به اینکه قصد داریم فرصت شرکت برای همه هنرمندان فراهم باشد و افراد بتوانند تازه‌ترین آثار هنری خلق شده خود، با موضوع نیایش را در جشنواره شرکت دهند، تصمیم گرفتیم مهلت ارسال آثار به جشنواره را تا 17 آذرماه افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: هیچ یک از دیگر شرایط شرکت در جشنواره تغییر نکرده است و هنرمندان همچنان می‌توانند طبق همان شرایط اعلام شده قبلی، آثار خود را در سه رشته عکاسی، خوشنویسی و پوستر به دبیرخانه ارسال کنند.
فیاضی خاطر نشان کرد: در این جشنواره آثاری که نمایشگر جلوه‌های مختلف نیایش، عبادت، نماز و ارتباط با خدا باشند پذیرفته می‌شوند. محدودیتی در تعداد و نوع آثار وجود ندارد و هر فرد می‌تواند حداکثر در دو رشته شرکت کند.
شرکت کنندگان برای شرکت در جشنواره شوق نیاز تا 17 آذرماه امسال فرصت دارند آثار خود را همراه با فرم تکمیل شده تقاضای شرکت در جشنواره به نشانی: تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات، فرهنگسرای دختران، کد پستی 1481743331 ارسال کنند و یا حضوری تحویل دهند.
لینک به منبع
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن