فراخوان پوستر حسادتهای شهری




فراخوان پوستر حسادتهای شهری منتشر شد.
متن این فراخوان بدین شرح است:

نخستین دوسالانه سرگردان تهران
به انتخاب: سرهات ککسال (ترکیه) و امیرعلی قاسمی (ایران)
GALERIE WALLYWOODS، برلین
2 تا 14 آذر

پروژه  حسادتهای شهری یا نخستین دوسالانه سرگردان تهران مجموعه ای بین المللی و مستقل از نمایشگاه ها، اجراها و کارگاه‌هایی است که بدون هیچ حمایت مالی و با تکیه کمکهای معنوی  داوطلبان  و شرکت‌کنندگان، از زمستان سال 1386 کار خود را آغاز کرده است و  با الهام از کوچ نشینان امروزی، شهر به شهر و کشور به کشور به مسیر خود ادامه می دهد و نحوه ارائه و نمایش آثار بنا بر شرایط هر اقلیم و مسائل و معضلات شهر مقصد تغییر می کند تا صرفا نمایشگاهی گردشی و بیگانه‌وار نباشد که بدون توجه به بافت فرهنگی و اجتماعی مسیری را بپیماید.
در بهار 1387  اولین ایستگاه حسادت های شهری در گالری حفریات کاراکوی استانبول برگزار شد.
شهر برلین به دلیل بر تاریخ پر حادثه ای که داشته و نیز به علت وسعت زیاد و فراوانی موقعیت های نمایش و اجرا، ایستگاه بعدی خواهد بود. شهرهای بلگراد و روتردام ایستگاه های احتمالی در بهار آینده خواهند بود.

به عنوان بخشی از پروژه حسادتهای شهری، نخستین دوسالانه سرگردان تهران، GALERIE WALLYWOODS میزبان نمایشگاهی از پوسترهای طراحی شده با موضوع حسادتهای شهری خواهد بود. برای پیوستن به طراحانی که پوسترهایشان به استانبول (اولین ایستگاه نمایش آثار این پروژه) فرستاده شده است، می توانید آثار خود را (JPEG 800x600 pixel) برای ما به آدرس ایمیل biennialtehran@gmail.com  ارسال کنید.

آخرین مهلت ارسال آثار از طریق ایمیل:
30 مهر 1387

مهلت ارسال آثار تمدید به هیچ وجه نخواهد شد.

در فاصله زمانی کوتاهی  بعد از دریافت آثار، در صورت پذیرفته شدن در نمایشگاه، ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد تا در جریان این امر قرار بگیرید. سپس از شرکت کنندگان درخواست می‌شود تا آثار خود را به صورت چاپ شده (دیجیتال) بر روی کاغذ کوتد بدون شاسی و قاب، در دو سایز متفاوت برای ما ارسال کنند:
50 70x (ارتفاع x پهنا) یک نسخه چاپی
A3 دو نسخه چاپی اضافی (در صورت تمایل)

پوسترهای بزرگ در GALERIE WALLYWOODS نمایش داده خواهند شد و پوسترهای A3 نیز در مکانهای عمومی و یا فضاهای نمایشگاهی دیگر به نمایش در خواهند آمد.

نمایشگاه های پوستر دیگری نیز بطور موازی با این نمایشگاه برنامه ریزی شده است که به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.
زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن