سومین جشنواره «پرتو حسن» در رشته‌های مختلف تجسمی برگزار می‌شود


دبیر سومین جشنواره هنرهای تجسمی "پرتوحسن" با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف سوق دادن فعالیت‌های هنرمندان به سوی معانی و مفاهیم برگرفته از قرآن کریم در حوزه هنری برگزار می شود.
وی افزود: در رشته‌های عکاسی، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، تذهیب، نقاشی، خط و نگارگری آثار علاقه مندان را دریافت و هیات ارزیابی در حال بررسی آثار ارئه شده به دبیرخانه جشنواره است تا درایام ماه مبارک رمضان، با معرفی برگزیدگان، نمایشگاهی نیز از آثار منتخب برپا شود.
وی افزود: تاکید ما در این جشنواره علاوه بر هدف یاد شده شناسایی هنرمندان جوان، مستعد و گمنام از سراسر کشور است تا با معرفی این نخبگان زمینه پرورش و رشد هنرمندان مطرح آینده را فراهم کنیم و برای تحقق این مهم و جلب مشارکت هر چه بیشتر هنرمندان مستعد استان ها، با همکاری مراکز استانی حوزه هنری، ترتیبی اتخاذ شد که از طریق این مراکز موضوع به اطلاع کلیه هنرمندان تجسمی سراسر کشور رسانده شده و زمینه ارسال آثار متقاضیان به شرکت در جشنواره نیز فراهم شود.
دبیر جشنواره "پرتو حسن" ادامه داد: برای تشویق و ترغیب هر چه بیشتر هنرمندانی که به موضوع جشنواره پرداخته اند به برگزیدگان اول تا سوم هر رشته، علاوه بر دیپلم افتخار به ترتیب پنج میلیون و 500 هزار ریال، چهار میلیون ریال و دو میلیون و 500 هزار ریال تعلق می‌گیرد و یک جایزه به ارزش 10 میلیون ریال نیز به برنده ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.
ریاضی همچنین زمان داوری آثار را 14 شهریور و موعد افتتاح نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره را از 25 شهریور تا 9 مهر اعلام کرد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن