حقیقی، سرنوشت تاسیس موزه گرافیک نامشخص است


رییس هیئت مدیره انجمن طراحان گرافیک ایران از بلاتکلیفی در تأسیس موزه گرافیک و همکاری نکردن متولیان امر در این رابطه گله کرد.
ابراهیم حقیقی در این باره  گفت: بیش از پنج هزار اثر گرافیکی از هنرمندان طراح گرافیک ایرانی در اتاقی در دفتر انجمن گرافیک موجود است و هر روز نیز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. این در حالی است که به سختی تلاش می‌کنیم این آثار در معرض خطر نابودی قرار نگیرند.
وی با اشاره به سرنوشت موزه گرافیک افزود: متاسفانه هنوز سرنوشت تاسیس این موزه مشخص نیست. در ابتدای حضور محمود شالویی مدیر کل هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت ارشاد صحبت‌هایی درباره تاسیس موزه شد، اما شالویی تا زمان آشنایی به کلیه امور این حوزه از ما فرصت خواست که گویا بعد از آن مسائل مهمتر در حال پیگیری است.
رئیس هیئت مدیره انجمن طراحان گرافیک درباره رایزنی‌هایی که با شهرداری تهران در زمینه تاسیس موزه گرافیک داشته نیز گفت: از ابتدای سال با متولیان فرهنگی هنری شهرداری در حال مذاکره‌ایم. اما در یکماه گذشته هنوز از سوی شهرداری جوابی مبنی بر همکاری در این زمینه به انجمن داده نشده است.
انجمن طراحان گرافیک ایران با دعوت از اعضای انجمن درخواست کرد هر عضو اثری را برای نگهداری در موزه گرافیک به انجمن هدیه کند. این درخواست با استقبال اعضا روبرو شد و در حال حاضر بیش از پنج هزار اثر در محل این انجمن در خطر نابودی قرار دارد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن